Industry Wire

Geplaatst door Salesforce

Salesforce kondigt Work.com aan om bedrijven en communities veilig te helpen heropenen

Salesforce kondigt vandaag Work.com aan – nieuwe technologische oplossingen en middelen om leiders van bedrijven en communities over de hele wereld te helpen om veilig te heropenen, werknemers bij te scholen en efficiënt te reageren op de COVID-19-pandemie.

Work.com bevat nieuwe oplossingen om de reactie van private en publieke sectoren op deze pandemie te versnellen, waaronder beoordeling van het welzijn van medewerkers, shift management om mensen in verschillende ploegen te laten werken, contacttracering, management van noodsituaties en van ‘grants’ en vrijwilligers. Daarnaast brengt Work.com de volledige kracht van gezondheidsexperts, bedrijfsleiders en het Salesforce-ecosysteem samen in een informatiecentrum ondersteund door de Business Roundtable en de University of California San Francisco (UCSF) met inzichten van bedrijven, gezondheids- en overheidsleiders evenals analyses, best practices en herstelverhalen van ons betrouwbare partner ecosysteem.

Heropenen in een nieuwe wereld

Om de eerste reactie op COVID-19 te ondersteunen, heeft Salesforce Salesforce Care gelanceerd, een reeks oplossingen, 90 dagen gratis, die zijn ontworpen om bedrijven te helpen te stabiliseren tijdens de beginfase van de crisis. Nu er een verbetering optreedt in de COVID-19-situatie en de economie weer op gang begint te komen, ligt er een meer gecompliceerde herstelfase in het verschiet.

Bedrijven en andere organisaties moeten op de hoogte blijven van en zich houden aan de steeds veranderende lokale en landelijke richtlijnen. Ze hebben nieuwe manieren nodig om de mate van gereedheid van werknemers te plannen, te beheren en te monitoren; faciliteiten voorbereid te hebben en antwoord te hebben op noodsituaties. Ze hebben behoefte aan een sterke samenwerking tussen verschillende afdelingen en aan tools om snel datagestuurde beslissingen te nemen en op grote schaal te communiceren met medewerkers, partners en klanten.

De Work.com-oplossingen stellen organisaties in staat om veilig te heropenen en de logistieke aspecten van de terugkeer naar het werk te managen en tegelijkertijd de gezondheid en veiligheid van werknemers en bezoekers op de eerste plaats te zetten.

De nieuwe Salesforce Work.com-oplossingen zijn:

–      Work.com Command Center

–      Contact Tracing

–      Emergency Response Management

–      Employee Wellness

–      Shift Management

–      myTrailhead for Employees

–      Volunteer & Grants Management

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht