Industry Wire

Salesforce.com stelt ‘Internet van klanten’ centraal tijdens Week van de Ondernemer

Amsterdam, 18 maart 2014 –  De Week van de Ondernemer, het grootste ondernemersevent van Nederland, op 8, 9 en 10 april in Utrecht, staat dit jaar volledig in het teken van groei. Groei die voor het grootste deel afkomstig zal moeten zijn van het MKB. Om de motor te kunnen zijn van het economisch herstel en de groei van Nederland zal het MKB verder moeten innoveren. Tijdens de Week van de Ondernemer kunnen bezoekers inspiratie en nieuwe energie opdoen om groei te realiseren aan de hand van de laatste ontwikkelingen, tips, visies, succesverhalen, kennis- en motivatiesessies.

Managementspreker en –auteur Jos Burgers over het ‘Internet van Klanten’
Consumenten zijn meer en meer online, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ze verwachten daarbij ook dat u, als ondernemer bereid bent 24/7 met ze in contact te staan. Om succesvol te zijn en te blijven zult u aan deze verwachtingen moeten voldoen. Door middel van een ijzersterke combinatie van inspiratie en praktische voorbeelden geven Jos Burgers, de meest gevraagde managementspreker van dit moment, en Salesforce.com, uitgeroepen tot meest innovatieve bedrijf ter wereld, concrete handvatten hoe u hier als ondernemer direct mee aan de slag kunt gaan om deze kansen te verzilveren. In drie dagelijkse lunchsessies spreekt hij over de wensen van klanten in dit digitale tijdperk, waarin mensen en devices 24/7 met elkaar in verbinding staan. Niemand kan beter vertellen over klantgericht ondernemen en het ‘internet van klanten’ dan Jos Burgers.

Technologie 
Salesforce.com legt daarbij uit hoe het ondernemers helpt met een social, mobile en cloud-klantenplatform de verkoop, klantenservice en marketing met behulp van apps naar een hoger niveau te tillen. Het Salesforce platform biedt oplossingen die zowel geschikt zijn voor multinationals als voor kleine ondernemingen. Ook deze beschikken daarmee over volwassen en krachtige technologie om te kunnen groeien.

Aanmelden  
Deelnemers aan de lunchsessie ‘Het internet van klanten’ krijgen naast hun directe inspiratie tevens het nieuwste boek van Jos Burgers, De Wet van Snuf. Aanmelden voor deze sessie kan hier.

Alle deelnemers aan de sessies bij de salesforce.com-stand ontvangen een voucher voor een gratis sessie van een half uur met één van de MKB-experts van salesforce.com.

Over salesforce.com
Salesforce.com (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt – in abonnementsvorm – een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 organisaties wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals,  stroomlijnen met salesforce.com hun klantgerichte processen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast  eigen toepassingen ook business applicaties van partners, via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar.

In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met salesforce.com, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps en The Cloakroom.

Op 27 mei 2014 vindt de Salesforce1 World Tour Amsterdam plaats, het grootste event in de Benelux. Op 11 juni 2014 volgt een vergelijkbaar evenement in Brussel: Salesforce Essentials.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht