Geplaatst door Viveport

Samsung HMD Odyssey-eigenaren ontvangen Viveport Infinity twee maanden gratis

Utrecht – VIVEPORT en Samsung hebben vandaag aangekondigd dat alle Samsung HMD Odyssey-eigenaren nu twee gratis maanden Viveport Infinity kunnen krijgen, de eerste onbeperkte abonnementsservice voor VR. Vanaf 18 september tot eind 2019 kunnen nieuwe of bestaande Viveport Infinity-leden met een Samsung HMD Odyssey twee gratis maanden toegang verzilveren via hun Viveport-account.

Viveport Infinity is het startpunt voor je VR-reis. Met onbeperkte toegang tot honderden games, apps en video’s kunnen Samsung HMD Odyssey-eigenaren honderden titels spelen en hun favorieten ontdekken. Van verborgen indie-juweeltjes tot de best beoordeelde VR-titels, zoals A Fisherman’s Tale van Vertigo Games, Ninja Legends van Coinflip Studios of Angry Birds VR: Isle of Pigs van Resolution Games: leden kunnen elke Windows Mixed Reality-compatibele titel spelen in de altijd groeiende Infinity-bibliotheek. Viveport Infinity kost  €14,99 per maand, of slechts €9,99 met een prepaid jaarabonnement.

“Onze missie is om VR-content toegankelijk te maken voor de hele VR-community, ongeacht hun hardwarevoorkeur”, zegt Rikard Steiber, president van Viveport. “We heten alle Samsung HMD Odyssey-gebruikers welkom bij de Infinity-service en willen hun virtual reality-ervaring verbeteren door hen onbeperkte VR-gaming en -exploratie aan te bieden.”

Alle Samsung HMD Odyssey-eigenaren die zich vanaf vandaag tot het einde van het jaar aanmelden voor een Viveport Infinity-lidmaatschap, ontvangen automatisch twee gratis maanden onbeperkte gaming-service van Viveport. Bovendien kunnen huidige of voormalige Viveport Infinity-leden die een Samsung HMD Odyssey bezitten, ook twee gratis maanden bemachtigen. Leden kunnen tijdens de promotieperiode profiteren van alle Viveport Infinity-lidmaatschapsvoordelen, waaronder maandelijkse coupons, giveaways en premium Infinity-content op Viveport Video. Meer informatie over het inwisselen van deze aanbieding is te vinden in deze gids.

Over Viveport

VIVEPORT is een wereldwijd platform, een VR-abonnementsservice en een app store die actief is in meer dan 60 landen. Klanten kunnen gebruik maken van meer dan 1700 VR-apps en -games en de makers van de content kunnen hun content verspreiden en inkomsten genereren. Viveport ondersteunt een breed scala aan virtual reality-headsets waaronder pc, stand-alone en mobiele apparaten. Viveport Infinity is dit jaar gelanceerd als ’s werelds eerste onbeperkte VR-abonnementsservice.

Ga voor meer informatie over Viveport Infinity naar: https://www.viveport.com/infinity