Industry Wire

Geplaatst door SAN

SAN spreekt wederom steun uit voor Embassy of Dutch Creativity in Cannes

Amsterdam/Hoofddorp/Cannes – Ook voor de editie van 2023 kan de Embassy of Dutch Creativity op de ondersteuning rekenen van een groot aantal partijen in de creatieve industrie. De SAN – de Stichting Adverteerdersjury Nederland – is wederom een van de ondersteunende partijen en roept betrokkenen en vakgenoten op zich aan te sluiten bij deze gezamenlijke handelsmissie.

Ron Schneider, voorzitter van de SAN:

“De SAN heeft als doelstelling om adverteerders samen te brengen, te inspireren en de kennis en ervaring binnen de reclamebranche continu te verbeteren. Wat dat betreft sluit de Embassy of Dutch Creativity hier naadloos op aan. Daarom roepen we onze achterban op om de het Embassy-initiatief te ondersteunen en als ze van plan zijn om naar Cannes te gaan, om zich aan te sluiten als partner of ambassadeur.” 

Het doel van Embassy of Dutch Creativity is ook dit jaar weer tijdens het internationale festival in Cannes zichtbaarheid te creëren voor Nederlandse creativiteit bij (inter)nationale partners, talent en media. Met het aansluiten van de SAN kan de Embassy of Dutch Creativity ook dit jaar rekenen op een breed draagvlak van de gehele Nederlandse creatieve industrie.

Kyra Roest, founder van de Embassy of Dutch Creativity:

 

“Zoiets als de Embassy kan je alleen samen, als gehele industrie van de grond krijgen. De SAN heeft dezelfde benadering. De ondersteuning van de SAN onderstreept het belang van dit gezamenlijke initiatief. We hopen dat er nog een aantal ambassadeurs of partners zich bij ons melden.”

 

Over de SAN

Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 en organiseert ieder jaar o.a. de SAN Accent-jurering. Adverteerders en bureaus worden in de gelegenheid gesteld hun beste campagnes in te zenden, deze worden vervolgens beoordeeld door een juryteam van marketing- en communicatieprofessionals. De juryleden dienen werkzaam te zijn bij een adverteerder en minimaal vijf jaar werkervaring te hebben in een leidinggevende marketing- en/of communicatiefunctie. De totale jury bestaat uit ruim 220 leden.

Embassy of Dutch Creativity

De Embassy of Dutch Creativity is dit jaar voor de 7e keer aanwezig tijdens Cannes Lions International Festival of Creativity. De gezamenlijke handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie betrekt dit jaar een villa en wil daarmee een echte ambassade worden voor Nederlandse creativiteit. Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni zal het dé plek zijn voor internationale promotie van Nederlandse creativiteit. Er is nog beperkt ruimte voor partners en ambassadeurs om aan te sluiten. Voor meer informatie: https://embassyofdutchcreativity.com/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht