Industry Wire

SAP’s HYBRIS benoemd als leider in nieuw ‘Magic Quadrant’ rapport

Amsterdam – 9 oktober, 2014 – hybris software, een SAP-onderneming en ’s werelds snelst groeiende commerce platformaanbieder, heeft vandaag bekendgemaakt dat het als leider is opgenomen in  Gartner’s ‘Magic Quadrant for Digital Commerce’-onderzoek van 29 september 2014. Met een onafgebroken groei en het versterken van haar positie in de commerciemarkt in 2014, bouwt hybris verder op haar succes in de snel veranderende digital commerce-markt.

“We zien een sterke vraag naar digital commerce. Organisaties investeren om hun klantervaring te verbeteren en breiden hun infrastructuur uit om nieuwe, digitale bedrijfsconcepten te kunnen ontwikkelen,” aldus het Gartner-onderzoek. “In 2018 zullen organisaties die volledig ingezet hebben op alle vormen van online personalisatie minstens 30% meer verkopen dan bedrijven die hier niet voor gekozen hebben.”

“Klanten zijn vaker online, vaker actief op sociale kanalen en beter geïnformeerd dan ooit tevoren. Nu bedrijven hun producten in digitale vorm verkopen, kunnen ze de interactie aangaan met klanten op een relevante, aansprekende manier, ongeacht het gebruikte kanaal of device,” aldus Ariel Luedi, CEO van hybris software. “We zijn erg blij met de positie die dit recente rapport van Gartner ons toeschrijft. We zien het als een bevestiging van onze voortrekkersrol  op het gebied van innovatie en best practices bij B2B- en B2C-modellen.”

Het kwadrant leiders bestaat uit technologiebedrijven die beschikken over een optimale mix van inzichten, innovatie, uitvoering en het vermogen om vooruit te blikken op toekomstige ontwikkelingen. Deze organisaties leiden de markt in e-commerce door consistent hun expertise te laten zien in opkomende technologieën, zoals personalisatie en mobiel; door het begrijpen van globalisatie en de opkomende verticale industrieën buiten de retailsector; door het leveren van één platform om aan de vereisten van B2B, B2C en B2B2C digitale commerce te voldoen, en door het ondersteunen van verschillende delivery-modellen gebaseerd op de eisen van de klant. Deze technologieaanbieders leveren producten die voorzien in de behoefte aan zowel de basismogelijkheden als innovatieve mogelijkheden voor e-commerce en zijn consistent aanwezig op de ‘longlists’ van klanten en de ‘shortlists’ van e-commerceonderzoeken. Leiders staan erom bekend deze accounts te winnen en scoren hoog op klanttevredenheid, support en professionele diensten, waardoor succesvolle e-commerce sites worden geïmplementeerd.

Het Gartner-rapport waarnaar verwezen wordt in dit persbericht is:
Gartner, Inc. “Magic Quadrant for Digital Commerce”, door Chris Fletcher, Gene Alvarez, Praveen Sengar, Penny Gillespie en David Kohler, d.d. 29 September, 2014.

Voor een kopie van dit rapport gaat u naar: http://hybris.com/en/downloads/analyst-report/gartner-magic-quadrant-digital-commerce-2014/716

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht