Industry Wire

SAV Credit kiest na insourcing contactcenter voor Aspect Software’s Workforce Management

Amsterdam, 8 april 2014 Aspect Software meldt dat SAV Credit Aspect Workforce Management (WFM) 8.0 heeft gekozen voor het nieuwe contactcenter in Leeds (VK). SAV Credit levert klantenkaarten en creditcards.

Dankzij de technologie van Aspect is SAV Credit in staat om de effectiviteit en de efficiency van de callcenter-medewerkers te managen in het eerste in-house contactcenter dat het in de bedrijfsvoering incorporeert.

SAV Credit is een van de eerste bedrijven die de half maart 2014 gelanceerde Aspect WFM versie 8.0 implementeert. De implementatie zal in juni 2014 aanvangen om de recent van Santander geacquireerde co-brand card en point of sale finance bedrijfsactiviteiten te ondersteunen. Deze business heeft veel van de beste winkelketens in de VK tot klant, waaronder Debenhams, the Arcadia Group, House of Fraser en Laura Ashley.

Sanjay Sharma, COO of SAV Credit: “Optimalisatie van het medewerkersbestand is van groot belang bij het opbouwen van het contactcenter. Het gekozen product heeft een sterke marktpositie en Aspect heeft gedurende het selectieproces de juiste professionaliteit en expertise laten zien. Het was goed werken met het team; het was volledig toegewijd aan onze tijdplanning.”

Aspect, toonaangevend leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde cloud services, zal hecht met SAV Credit samenwerken om te verzekeren dat SAV Credit de juiste agents op het juiste moment voor de juiste klant weet in te zetten, en onderwijl haar positie versterkt als de leidende leverancier van klantenkaarten en creditcards. Aspect zal alle gebruikers van de nieuwe software bij SAV Credit een complete training geven.

Aspect Workforce Management verbetert de productiviteit van medewerkers door Aspect’s multi-channel interaction management platform (Aspect Unified IP) te integreren voor het onder gebruikmaking van dynamic workflows routeren van taken naar beschikbare agents. Het project omvat de integratie van Aspect’s Workforce Management Empower en Perform suites. Deze technologieën verhogen de arbeidsmoraal van medewerkers en verlagen de personeelslasten door de agents de vrijheid te geven om hun eigen roosters en prestaties in te zien en te beheren waardoor ze in staat zijn zich te verbeteren en te excelleren.

Mark King, Senior VP Europe and Africa bij Aspect zegt: “SAV Credit zal profiteren van tal van extra features van de upgraded versie van de software en van de vergrote bruikbaarheid, gestroomlijnde inroostering en de dynamische interface. Dit alles zal leiden tot hogere klantenserviceniveaus.”

SAV Credit zal gedurende 2014 nauw samenwerken met Aspect, met de mogelijkheid dat het aantal licenties in 2015 wordt uitgebreid.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht