Geplaatst door Scaleway

Scaleway brengt geavanceerde dedicated servers naar Nederland

Scaleway breidt de beschikbaarheid van zijn Generation 7 dedicated servers uit naar Nederland in zijn lokale datacenter, AMS1. Dankzij de lage latency en meer bandbreedte, richt Generation 7 zich op de mondiale markt. Scaleway maakt premium, zeer aanpasbare servers beschikbaar die kunnen worden gehuurd zonder minimale vastleggingstermijn.

Dedicated servers worden vaak gebruikt voor productieomgevingen dankzij hun hoge prestaties, extreme betrouwbaarheid, en de mate van controle, beveiliging en concurrerende prijzen die ze bieden. Om aan de groeiende vraag te voldoen, blijft Scaleway zijn Dedibox-aanbod uitbreiden met deze nieuwe hoogwaardige aanbiedingen waarin geavanceerde technologie is geïntegreerd.

Een breed scala aan hardwareconfiguraties
De Generation 7 is samengesteld uit acht dedicated servers, opgesplitst in twee reeksen.

De PRO-7-serie biedt de juiste balans tussen rekenkracht, geheugen en opslag tegen een scherpe prijs. De serie bestaat uit twee producten: de PRO-7-S en de PRO-7-M.

De CORE-7-serie is ideaal voor intensieve taken, en biedt tot 25 Gbps aan bandbreedte. Deze serie bestaat uit zes producten, de M, L, XL, en XXL servers. Klanten kunnen kiezen tussen modellen met processors van van AMD (-A) of Intel (-I) zodat hun configuratie goed aansluit bij hun productie-infrastructuurprojecten.

Generation 7 levert het beste van het beste op het gebied van opslag. De hele reeks is voorzien van de modernste NVMe-datacentertechnologie. In Nederland zijn de CORE-7-M-I, CORE-7-M-A, CORE-7-L-I, CORE-7-L-A al verkrijgbaar. De rest van de reeks zal binnenkort beschikbaar komen.

Scaleway biedt een ruime keuze aan hardwareconfiguraties voor hoogwaardige dedicated servers om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van productieomgevingen.

Nu tot 25Gbps bandbreedte
Net als al zijn Dedibox-servers profiteert de Generation 7 van Scaleway van een internetverbinding op basis van een zeer snel, betrouwbaar, krachtig mesh-netwerk met een capaciteit van meer dan 10Tbps, evenals meerdere operators en exchange points. De lancering van Generation 7 maakt het mogelijk om diverse use cases te realiseren door extra aanpassingsmogelijkheden voor de bandbreedte. Het selecteren van extra bandbreedte stelt gebruikers in staat om van 1Gbps naar maximaal 25Gbps over te schakelen op de CORE-7.

Zakelijk serviceniveau voor productieservers
Het Business Service Level van Scaleway is al enige tijd beschikbaar en wordt aanbevolen voor alle productieservers. Op die manier kunnen gebruikers profiteren van de beste Scaleway Dedibox-diensten. Dit serviceniveau maakt het mogelijk om servers aan te passen met extra Data Center SSD’s en NVMe.

Andere diensten die zijn opgenomen in het Business Service Level zijn:
– Premium hulp met voorrang: 24/7 via ticket en telefoon
– Ondersteuning: toegewijde technische expert
– Geavanceerde Service Level Agreement (SLA): 99,95% (Basis: 99,9%)
– Gegarandeerde responstijd: binnen 1 uur (Basis: binnen 4 uur)
– Versterkt Real Private Network (RPN): tot 10Gbps bandbreedte op de server
– Beveiliging: Geavanceerde of curatieve Anti-DDoS-bescherming

De Generation 7 van Scaleway komt tegemoet aan veeleisende situaties door krachtige dedicated servers te bieden die zijn uitgerust met alle premium Scaleway Dedibox-diensten in meerdere datacenters.