SEO doe je eenvoudig zelf: STRATO introduceert SEO-tool

Een hoge positie bij Google? Bij STRATO kan dat nu tegen een heel lage prijs. STRATO introduceert namelijk rankingCoach, een SEO-applicatie voor iedere website. Vooral kleine bedrijven met een klein marketingbudget profiteren hiervan. Zij hoeven niet langer dure bureaus in te huren om een goede positie in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines te bereiken. STRATO biedt rankingCoach 30 dagen gratis aan. Daarna geldt de lage prijs van € 9,90 per maand. Kijk voor meer informatie op www.strato.nl/seo/.

SEO-oplossing: van experts, voor beginners

STRATO rankingCoach is ontwikkeld door experts van Fairrank, een toonaangevend bedrijf voor SEO (zoekmachineoptimalisatie) en online marketing. Het is een applicatie die beginners stap voor stap begeleidt bij het optimaliseren van een website voor zoekmachines. Met videotutorials en helpteksten krijgen gebruikers ondersteuning in elke stap. Christian Böing, CEO van STRATO: “We hebben voor onze klanten de beste SEO-tool gezocht die op dit moment verkrijgbaar is. Dat is rankingCoach van Fairrank.“

Drie factoren voor een goede positie

Het geheim van een goede positie bij Google schuilt in drie elementen: de website (onpage), externe links (offpage) en social media. STRATO rankingCoach geeft de gebruiker volledig inzicht in deze drie factoren en levert daarom opvallend goede resultaten op. Andere applicaties richten zich vooral op onpage-elementen en zijn meestal minder succesvol.

Alle gangbare CMS’en zijn geïntegreerd

STRATO rankingCoach houdt bij de SEO-taken rekening met de verschillen tussen contentmanagementsystemen. In rankingCoach zijn alle gangbare CMS’en te vinden. Ook de Sitebuilder en de ePages-webshop van STRATO zijn erin opgenomen. Elke gebruiker vindt in rankingCoach bovendien handige videotutorials die passen bij zijn CMS.

Succes meten met statistieken

STRATO rankingCoach meet ook het succes van klanten. De gebruiker kan op elk moment actuele analyses en statistieken raadplegen over de prestaties van de website in zoekmachines, inclusief een vergelijking met concurrerende websites. Gebruikers ontvangen wekelijks een rapport over de SEO-resultaten.

Makkelijk te bestellen, ook voor niet-klanten

Alle nieuwe en bestaande klanten van STRATO kunnen rankingCoach bestellen. Nieuwe klanten doen dit in combinatie met een pakket op www.strato.nl. Bestaande klanten vinden STRATO rankingCoach in de klantenlogin onder Website-ontwikkeling. En het beste is: ook wie bij een andere aanbieder een webshop, hostingpakket, server of sitebuilder heeft, kan STRATO rankingCoach voor de zoekmachineoptimalisatie inzetten. rankingCoach start zodra de bestelling is voltooid, zodat de gebruiker meteen kan beginnen.