Geplaatst door SEOReview

SEOReview is de mond op mond reclame voor internetmarketingbureau’s

Helaas zijn er veel cowboy’s in de markt die exorbitante bedragen rekenen en daar weinig tot geen enkel resultaat tegenoverstellen.

Natuurlijk zijn er ook goede partijen voor het uitbesteden van Google Adwords campagnes en SEO werkzaamheden. Maar wie is er nu goed en wie niet? Die vraag is voor velen lastig te beantwoorden omdat men vaak niet beschikt over genoeg kennis om de juiste beslissingen te nemen.

De website van SEOReview helpt om de juiste partij te selecteren. U kunt op de website van SEOReview terecht voor ervaringen van anderen met internetmarketingbureau’s. Daarnaast kunt u hier zien welk bedrijf Google Adwords Certified Partner is. Dit is wel de minste vereiste waar een Google Adwords beheerder aan zou moeten voldoen. Toch voldoen veel bedrijven nog steeds niet aan deze minimale kwaliteitseisen.

Naast bedrijfsreviews en de Google Certified Adwords Parter directory is er nog veel meer te vinden op gebied van internetmarketing.

Wat is er nog meer?

• Een evenementenagenda met nationale en internationale evenementen en seminars op gebied van zoekmachinemarketing.
• Een nieuwspagina met nieuws op gebied van internetmarketing.
• Boekrecensies over zoekmachinemarketing gerelateerde boeken.
• Een aanbodpagina met opleidingen en cursussen op gebied van internetmarketing.
• Discussieren op de facebookpagina van SEOReview.
• Twitterfeeds volgen op de twitterpagina van SEOReview.
• SEO/SEM agencies kunnen nieuws en tips bloggen.
• U kunt whitepapers downloaden en nog veel meer.

Aan het gebrek aan onafhankelijke informatie over de kwaliteit van internetmarketingbureau’s is nu een einde gekomen. De zichtbaarheid en de promotie van uw website is vanaf nu in goede handen. Dat is nu en zeker in de toekomst van zeer groot belang!

Iedereen kent de voordelen van mond op mond reclame en laat dat nu juist de kracht van deze heldere transparante splinternieuwe website zijn in deze zeer ontransparante markt.

De website van SEOReview is hier te vinden: http://www.seoreview.nl