Industry Wire

Geplaatst door ServiceNow

ServiceNow kondigt overnames aan van het Nederlandse 4Industry en de EY Smart Daily Management app

ServiceNow versterkt bestaande mogelijkheden voor operationele technologie (OT) met een complete set van oplossingen om de digitale transformatie te versnellen in de maakindustrie, de energie- en logistieksector

UTRECHT — ServiceNow kondigt vandaag twee overnames aan: een overeenkomst tot overname van 4Industry, een Nederlandse partner die zijn technologie voor de maakindustrie gebouwd heeft op het Now Platform, en de afronding van de overname van Smart Daily Management, een connected digitale werknemersapplicatie van EY. De deals vergroten de bestaande operationele technologie (OT)-beheermogelijkheden van ServiceNow, voegen Connected Worker-oplossingen toe en vergroten de expertise in belangrijke industriële markten zoals productie, energie en transport & logistiek.

4Industry, opgericht in 2018, is een mobiele applicatie die het werk op de winkelvloer intuïtiever, efficiënter en plezieriger maakt met een suite van digitale tools. Smart Daily Management van EY, dat voor meer efficiëntie zorgt bij tijdrovende taken, maakt het voor industriële klanten van ServiceNow mogelijk de operational excellence te verbeteren. De technologie- en sectorexpertise van 4Industry en de Smart Daily Management app zal worden ingezet om een nieuwe Connected Worker-oplossing te bouwen op het platform van ServiceNow. Naar verwachting komt deze beschikbaar in 2025.

“Sectoren zoals de maakindustrie, de energiesector en transport & logistiek omarmen de digitale transformatie om betere operational excellence te behalen en optimale ervaringen te bieden aan Connected Workers,” zegt Lou Fiorello, VP & GM Security en OT bij ServiceNow. “Bedrijven kunnen niet excelleren wanneer ze continu bezig zijn met het opnieuw aannemen en trainen van talent. Dankzij deze overeenkomsten kunnen wij de beste expertise en technologie koppelen aan de kracht van het Now Platform, om zo onze klanten in de industriële sector te helpen hun uptime te verhogen, efficiënter te werken en de kwaliteit te verbeteren.”

Dit nieuwe voorbeeld van voortdurende investeringen in Europese technologie en talent zal de langetermijn-roadmap van ServiceNow voor zijn klanten wereldwijd aanzienlijk verbeteren, waardoor continuïteit wordt geboden voor IT-, OT- en fabrieksmedewerkers. ServiceNow zal een sterke alliantie met EY en een samenwerking met Plat4mation, ServiceNow implementatiepartner, blijven onderhouden. ServiceNow blijft samenwerken met deze bedrijven als innovatie- en implementatie-alliantiepartner voor zowel bestaande OT-oplossingen als toekomstige Connected Worker-oplossingen.

“4Industry sluit naadloos aan bij de filosofie van ServiceNow dat digitalisering en automatisering de sleutel tot gelukkige en productieve werknemers vormen,” zegt Luc Raeskin, CEO van 4Industry. “Van het bouwen van het prototype van de Connected Worker tijdens een ServiceNow Accelerator-evenement, tot uitgeroepen worden tot Worldwide Built on ServiceNow Solution Partner Of The Year Winner in 2023; dit voelt als een natuurlijke volgende stap in onze gezamenlijke reis. We kunnen niet wachten om onze missie werkelijkheid te laten worden door de Connected Worker de mogelijkheid te bieden te focussen op dat wat echt belangrijk is in werk.”

“Smart Daily Management is ontworpen om productiewerk te transformeren door datagestuurde inzichten en effectieve manieren van werken te koppelen aan de dagelijkse activiteiten van operationele teams. Naarmate de EY-organisatie de mogelijkheden van Smart Daily Management verder ontwikkelde, werd duidelijk dat integratie in het ServiceNow-platform de mogelijkheden voor klanten zou maximaliseren om de waarde te ontplooien en te schalen,” aldus Hank Prybylski, EY Global Vice Chair, Transformation. “We kijken ernaar uit om verder te bouwen aan de alliantie tussen EY en ServiceNow en de impact die we leveren aan klanten in de productie- en operationele technologiefuncties te verdiepen.”

De aankondigingen rond 4Industry en Smart Daily Management van EY volgen op de overname van UltimateSuite, G2K, Atrinet’s NetACE-technologie en Element AI als onderdeel van ServiceNows ambitie om betekenisvolle automatisering beschikbaar te stellen voor klanten. ServiceNow heeft de overname van Smart Daily Management begin maart afgerond en verwacht de overname van 4Industry in de komende weken af te ronden. Financiële voorwaarden van de overeenkomsten zijn niet vrijgegeven.

Over ServiceNow
ServiceNow (NYSE: NOW) laat de wereld beter werken voor iedereen. Ons cloudgebaseerde platform en onze oplossingen helpen bij het digitaliseren en het verbinden van organisaties, zodat ze slimmere, snellere en betere manieren vinden om werk te laten werken. Op deze manier kunnen werknemers en klanten meer verbonden, innovatiever en wendbaarder zijn. En kunnen we allemaal de toekomst creëren die we ons voorstellen. De wereld werkt met ServiceNow™. Voor meer informatie, ga naar www.servicenow.com.

© 2024 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Use of forward-looking statements
This press release contains “forward-looking statements” about the expectations, beliefs, plans, intentions, and strategies relating to ServiceNow’s proposed acquisition of 4Industry and Smart Daily Management technology from EY. Such forward-looking statements include statements regarding future product capabilities and offerings and expected benefits to ServiceNow. Forward-looking statements are subject to known and unknown risks and uncertainties and are based on potentially inaccurate assumptions that could cause actual results to differ materially from those expected or implied by the forward-looking statements. If any such risks or uncertainties materialize or if any of the assumptions prove incorrect, our results could differ materially from the results expressed or implied by the forward-looking statements we make. We undertake no obligation, and do not intend, to update the forward-looking statements. Factors that may cause actual results to differ materially from those in any forward-looking statements include, without limitation, inability or delays in assimilating or integrating 4Industry and Smart Daily Management’s technology into our platform; inability to retain employees of 4Industry and Smart Daily Management from EY after the transaction closes; unanticipated obligations or liabilities related to the 4Industry legacy business; and disruption to our business and diversion of management attention and other resources. Further information on factors that could affect our financial and other results is included in the filings we make with the Securities and Exchange Commission from time to time.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht