Geplaatst door Sharewire B.V

SHAREWIRE DOOR LLOYDS GECERTIFICEERD VOOR ISO 9001:2008

Met het behalen van dit internationaal erkende certificaat toont Sharewire aan dat producten en diensten op beproefde en gecontroleerde wijze tot stand komen.

Onze mobiele oplossingen worden vrijwel altijd ingezet in bedrijfskritische processen bij onze klanten. Door onze eigen processen en systemen te conformeren aan de uitgangspunten van ISO 9001 en deze extern te laten toetsen, tonen we eens te meer aan welk belang wij hechten aan professionaliteit, betrouwbaarheid en kwaliteit.

Kwaliteit is binnen ons managementsysteem ruim gedefinieerd en omvat ook aspecten als maatschappelijk verantwoord ondernemen en informatiebeveiliging. We spreken dan ook bewust over managementsysteem en geen ISO systeem.

De certificatie is een team prestatie geweest, zoals we ook graag met onze klanten samen team prestaties neerzetten. Een essentieel aspect van ISO 9001 is het continu verbeteren van dienstverlening, processen en werkwijzen. Dat is dan ook precies waar we mee doorgaan; leveren van state of the art mobiele oplossingen waar goed niet goed genoeg is.

Meer informatie over onze certificatie en onze manier van werken? Neem contact met ons op en we vertellen u graag meer.

OVER SHAREWIRE
Sharewire (www.sharewire.net) is dé full service mobile agency van Nederland. Voor onze klanten betekent mobiel een serieuze business opportunity die leidt tot substantiële additionele inkomsten, kostenbesparing en tevreden klanten. Klanten van Sharewire zijn Greetz, (Thuiswinkel Award beste mobiele webwinkel 2012), Buienradar, Pathé, De Lotto, Eneco, Master Blenders, Suit Supply, Werkspot, Moviemarket, Vodafone en vele anderen.