Industry Wire

Geplaatst door Sitecore Benelux

Sitecore 7 “Silver Winner” in de Golden Bridge Awards for Excellence in Information Technology Software

Sitecore een toonaangevende aanbieder in customer experience management software, heeft de Silver status verworven in de Golden Bridge Awards for Excellence In IT Software. De award erkent Sitecore’s innovatieve architectuur, die marketeers de flexibiliteit biedt om met zowel traditionele als search-based methoden met content te werken en hen de mogelijkheden biedt om op een nieuw niveau relevante en gepersonaliseerde digitale ervaringen te kunnen leveren.

De felbegeerde jaarlijkse Golden Bridge Awards , waarin een breed en toonaangevend spectrum van de industrie deelneemt, omvat de beste producten en diensten van de wereld in elke belangrijke branche. De winnaars zijn 30 september gehuldigd in San Francisco tijdens het 5e jaarlijkse awards diner.

Sitecore 7 is onderdeel van het Sitecore Customer Engagement Platform ( CEP ), de enige alles-in-één oplossing voor het leveren van multi-channel marketing die relevant, onmiddellijk en volledig geïntegreerd is. Sitecore CEP brengt onderdelen als content management, digitale en e-marketing, engagement automatisering en analytics, business processen en externe tools en databases, samen in één software suite waarmee marketeers uitstekende resultaten kunnen leveren.

“Het is een eer om winner te worden genoemd bij de Golden Bridge Awards en een gewaardeerde erkenning door de branche en door vakgenoten”, zegt Jeff Thomas, CMO Sitecore. “Deze awards zijn een erkenning van Sitecore ’s inzet software te leveren die zeer relevante inhoud en gepersonaliseerde digitale ervaringen mogelijk maakt.”

Over Sitecore

Het wereldwijd opererende softwarebedrijf Sitecore maakt producten die op elk moment binnen de interactie en via elk communicatiekanaal – web, e-mail, mobiel, sociaal en offline – de meest relevante ervaring en content bieden aan klanten. Het platform voor klantmanagement gecombineerd met bewezen customer intelligence creëert inzicht in de klant, wat op zijn beurt leidt tot nuttige interacties, hogere conversies en een levenslange klantrelatie.

Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq.
Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP-200 bedrijven en multinationals, bijvoorbeeld Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Fluxys, Etex Group, GSK Biologicals, NMBS, Thomas Cook, Tiense Suikerraffinaderij en Unilin Industries.

Over de Golden Bridge Awards:

Golden Bridge Awards is een jaarlijks terugkerend event waarin de branche en vakgenoten de beste bedrijven erkennen in alle soorten en maten, in Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië-Pacific en Latijns-Amerika. Er zijn awards voor de beste producten, innovaties, management en teams, en PR en Marketing campagnes uit de hele wereld. Meer weten over The Golden Bridge Awards op www.goldenbridgeawards.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht