Sitecore en Microsoft spannen samen voor de Retail Industrie

“In het toenemende competitieve e-commerce landschap zullen retailers, via elk kanaal waarover zij interacteren, de klantervaringen naadloos aan laten sluiten en ook relevant maken. Of zij nu in een on- of offlineshop zijn”, zegt Darren Guarnaccia, Chief Strategy Officer, Sitecore. “Deze geïntegreerde oplossing zal de kloof overbruggen tussen in-store en digitale ervaringen. Sitecore’s experience platform gebruikt de kracht van real-time data inzichten, welke een diepe kennis van de voorkeuren, wensen en behoeften van een klant opleveren. Als je dit combineert met Microsoft Dynamics’ end-to-end omni-channel retail platform, dan verkrijgen retailers het ultieme vermogen om het juiste product, op het juiste moment, in de juiste context aan te bieden – hiermee sales en tevreden klanten realiserend.”
Sitecore’s experience platform biedt krachtige functionaliteiten om een complete shopervaring te realiseren – èèn die persoonlijk, naadloos en gedifferentieerd is. Het platform is zeer eenvoudig in gebruik. Het neemt elke interactieve minuut waar die klanten en prospects hebben met een merk, waarbij al die interactieve momenten worden geïnterpreteerd naar profielen. Zowel op een website als via andere digitale kanalen. De gecombineerde oplossing intensiveert en breid Sitecore’s end-to-end customer experience management capaciteiten uit. Het levert werkelijke end-to-end e-commerce.
“De aankondiging deze week vergroot het reeds sterke partnerschap met Sitecore, gebaseerd op 13 jaar succesvolle samenwerking. En laat weer een stap zien in ons commitment om organisaties te helpen bij het creëren van persoonlijke, betekenisvolle interacties die hen naadloos in verbinding brengen met hun publiek”, zegt Wayne Morris, Corporate Vice President, Marketing, Microsoft Business Solutions. “Deze samenwerking levert een e-commerce oplossing die retailers helpt om hun customer engagement capaciteiten naar het volgende niveau te tillen – door hen in staat te stellen zich te verbinden via de volledige customer lifecycle zonder compromissen door kanalen, middelen of waar dan ook.”
Het komende jaar zal Sitecore haar innovatie tempo in e-commerce verhogen. Als een open platform integreert Sitecore met diverse commerciële oplossingen die waarde ten aanzien van de unieke klantbehoeftes leveren.
Over Sitecore
Sitecore is wereldwijd leider op het gebied van customer experience management software. Het bedrijf levert de meest relevante content en gepersonaliseerde digitale ervaringen, waardoor tevreden klanten, merk loyaliteit en sales gerealiseerd worden. Sitecore belooft ‘own the experience’. Met het experience platform kunnen marketeers de beleving van elke klant op ieder contactmoment optimaliseren.
Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Transavia, Heineken, CZ, Provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq. Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP-200 bedrijven en multinationals: Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Euromut, Fluxys, Etex Group, GSK Biologicals, NMBS, Onafhankelijk Ziekenfonds, Test-Aankoop, Thomas Cook, Tiense Suikerraffinaderij, Unilin Industries en VRT.
Zij vertrouwen erop dat Sitecore helpt betekenisvolle interacties te creëren die klantrelaties voor het leven brengen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.