Industry Wire

Geplaatst door Sitecore

Sitecore vormt basis voor online multichannel strategie C1000

Het multi device platform biedt klanten een natuurlijke opeenvolging van inspiratie, inventarisatie, (samen) keuzes maken, boodschappen doen en maaltijden bereiden. Apps, email, website en de fysieke winkel vullen elkaar naadloos aan. Op deze manier wordt de campagneslogan ‘slim bezig’ online vertaald naar 24/7 service en gemak via verschillende kanalen. Het versterkt het merk, vergroot de klantloyaliteit en verhoogt de online en offline omzet. Lokale ondernemers kunnen via hun eigen login rechtstreeks op de website hun eigen aanbiedingen en acties plaatsen.

Integreren, koppelen en analyseren

Harry van Rossum, directeur van Sitecore licht toe: “Sitecore vormt de basis waarbinnen alles is geïntegreerd: een solide fundament dat de website voedt, gegevens over websitebezoekers analyseert, apps koppelt en e-mail bedient. De meer dan 420 lokale C1000 winkels voegen eigen gegevens toe over acties en aanbiedingen via een eigen toolkit. Klanten die een boodschappenlijstje maken, zien dankzij tags precies welke producten in de aanbieding zijn en welke recepten hiermee gemaakt kunnen worden. Naast alle functionaliteiten die nu al operationeel zijn, biedt Sitecore voldoende ruimte voor toekomstige vernieuwingen op het gebied van online service voor klanten.”

C1000 app bij populairste downloads Apple store

Ellen Dieters, Interim Manager Digitale Marketing, is te spreken over de eerste resultaten: “Nu al, slechts enkele maanden na de lancering van de vernieuwde site, is er een forse toename te zien van het gebruik van online services. Vooral de nieuwe apps worden veel gebruikt: de C1000 app heeft meerdere keren de lijst van populaire downloads in de Apple Appstore aangevoerd. Daar zijn we natuurlijk erg trots op. Ook de eerste stappen in het behalen van online omzet zijn zeer succesvol gebleken, gezien bijvoorbeeld het grote aantal bestellingen van de gourmetbestelservice.”

Over Sitecore

Sitecore herdefinieert hoe organisaties omgaan met het publiek en maakt aantrekkelijke ervaringen mogelijk die zich zowel online als persoonlijk aanpassen aan bezoekers.
Sitecore’s toonaangevende Content Management Systeem is de eerste software die zich samenhangend integreert met geautomatiseerde marketing, intranet portalen, e-commerce, web optimalisatie, sociale media en campagne-managementtechnologieën. Deze brede keuze aan mogelijkheden stelt marketing professionals, business managers, zakelijke gebruikers en IT-teams in staat om een succesvolle website en digitale bedrijfsstrategie snel te implementeren, meten en beheren. Bedrijven kunnen nu gemakkelijk nieuwe klanten identificeren, bedienen en converteren met Sitecore’s Digital Marketing Systeem, onderdeel van het omvattende Customer Engagement Platform.

Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant en Damen Shipyards.

Over eFocus

eFocus is hét fullservice internetbureau voor online effect. Dit belooft dat we alles waarbij internet centraal staat kunnen én doen met ons eigen team van ruim 125 specialisten in Utrecht, Amsterdam en in Amersfoort. Wij werken voor opdrachtgevers als Rabobank, FrieslandCampina, AFM, LeasePlan, SEAT, DELA, Ṥkoda en War Child.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht