Geplaatst door Slimster.nl

Slimster wint Friends of Search Award 2020

Slimster is de allereerste winnaar van de Friends of Search Awards in de categorie Best SEO. De prijs werd uitgereikt tijdens het Friends of Search-congres in Amsterdam op 4 februari, waar Slimster unaniem tot winnaar werd uitgeroepen door een internationale vakjury.

Friends of Search Awards
De Friends of Search Awards zijn een initiatief van IAB en DDMA, de organisatie achter het jaarlijkse Friends of Search-congres. Friends of Search is het grootste Searchcongres van de Benelux. De FOS-awards worden uitgereikt in twee categorieën: Best of SEA & Best of SEO. De inzendingen zijn beoordeeld door een onafhankelijke, internationale jury van experts.

Ware teamprestatie
“Slimster heeft een zeer goed uitgevoerde migratie met het behoud van huidige verkeer en alsnog met een grote verhoging in percentage. Het geautomatiseerd taggen van content en omleiden van afbeeldingen is goed uitgevoerd. En het is erg innovatief dat het mogelijk is om met Slimster.nl te praten via Google Assistant”, aldus het juryrapport.

Marco Schuurman, mede-eigenaar van Slimster en zusterbedrijf Increase, nam de award voor Best SEO-case in ontvangst: “Ik ben mega trots op het gehele team dat Slimster deze award wint tussen grote merken als Europcar en SKODA. Onze winnende strategie is een combinatie van slimme techniek, kwalitatieve content, creatief denken en een gestructureerde aanpak. In nauwe samenwerking met Increase zijn de afgelopen jaren grote stappen gezet. De synergie tussen beide bedrijven is erg sterk, we leren iedere dag van elkaar en onze klanten profiteren daar maximaal van”.

Het is niet de eerste keer dat een Slimster-strategie in de prijzen valt; in 2018 wonnen Slimster & Increase al een Dutch Search Award voor Beste SEO-case. Mede dankzij een sterke SEO-strategie wordt ook in 2020 een flinke groei verwacht. Om deze groei mogelijk te maken, verhuist Slimster medio 2020 samen met Increase naar Amersfoort.

Over Slimster
Slimster is de snelst groeiende online vergelijker van Nederland, die je helpt bij het vinden van de beste deal voor verschillende producten en diensten. Inmiddels heeft Slimster meer dan 2.000 geselecteerde bedrijven aangesloten, groot en klein, van webwinkel tot bouwbedrijf. Voor de digitale marketing vraagstukken wordt nauw samengewerkt met Increase.