Geplaatst door SMScity International B.V.

SMScity.com lanceert vernieuwde website voor zakelijke markt

Met deze nieuwe site wordt er nog beter ingespeeld op de behoeften vanuit het bedrijfsleven en de groeiende vraag naar eenvoudig en makkelijk te integreren SMS diensten, waaronder een uitgebreide SMS API, Mail2SMS, SMS Gateway, Shortcode SMS en groeps-SMS.

Robin Weesie, CEO SMScity: ‘Met de lancering van het vernieuwde SMScity.com/zakelijk bieden we bedrijven nog meer functionaliteit in combinatie met de voordelen van SMS als zakelijk communicatiemiddel. Aan webdevelopers en softwareontwikkelaars is er binnen de nieuwe site speciaal aandacht besteed. We beloven snelheid, eenvoud, betrouwbaarheid en lage kosten; belangrijke factoren in deze economische tijden.’

SMScity.com/zakelijk wordt reeds met succes gebruikt door o.a. de landelijke politie, McDonald’s, Rabobank, KLM, dance4life, Radio 538 en de gemeente Den Haag. In november 2009 werd SMScity.com beloond door het Nederlandse publiek en verkozen tot beste én populairste Telecom website van Nederland.