Sportfondsen in zee met Marvia

Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland, kiest voor de brandportal van Marvia om een betere digitale service te gaan leveren aan alle aangesloten accommodaties. De Sportfondsen brand portal gaat het lokaal ondernemerschap van de ruim 500 vestigingen en accommodaties stimuleren en helpen om de vernieuwde huisstijl verder uit te rollen.
In een tijd waarin gezondheid en vitaliteit een nog belangrijker thema geworden is, heeft Sportfondsen de nieuwe pay-off “Sportfondsen geeft energie” gelanceerd. De nieuwe pay-off en bijbehorende update van de huisstijl zijn een doorvertaling van de missie van Sportfondsen om Nederland vitaal te maken.
Bart Mouter, manager marketing & communicatie bij Sportfondsen Nederland: “Wij geloven dat je van sporten en bewegen energie krijgt en dat maakt je vitaal. Of je nu beweegt om te ontspannen, te ontmoeten, te leren of om jezelf uit te dagen, je gaat met energie weer naar huis. Om dit op de juiste manier uit te dragen, gaan we alle bij onze aangesloten accommodaties helpen met alle digitale middelen die nodig zijn. Hierbij speelt de brand portal van Marvia een onmisbare rol”.
Angela van Westen (marketing medewerker Sportfondsen en verantwoordelijk voor de brandportal): “De vernieuwde Sportfondsen huisstijl willen wij op een servicegerichte manier uitrollen bij meer dan 500 bij ons aangesloten zwembaden, sporthallen, fitnesscentra en andere ontmoetingsplekken. Het gaat om gebruiksvriendelijkheid voor mijn collega’s en het verzorgen van meer kwaliteit en uniformiteit bij al onze communicatie. Centraal en lokaal. Marvia is als specialist op het gebied van lokale marketing software bij uitstek de partner om dit te realiseren.”
De Sportfondsen brand portal is zo ingericht dat alle materialen zoals logo’s, foto’s, video’s en templates voor iedereen goed vindbaar en makkelijk te gebruiken zijn. Daarnaast is in de portal ook een interactieve event kalender opgenomen en kunnen er best practices tussen de accommodaties gedeeld worden.
13 juli 2021 neemt Sportfondsen de brand portal van Marvia in gebruik.
Over Marvia
Marvia maakt merken succesvoller door hun lokale marketing potentieel te activeren. Het bedrijf is dé pionier op het gebied van automatisering voor lokale marketing doeleinden. Marvia biedt een totaaloplossing waarmee merken hun marketingmaterialen centraal kunnen beheren en waarmee het hun decentrale teams en partners in staat stelt marketingmaterialen eenvoudig aan te passen op lokaal niveau. Hiermee helpt Marvia al meer dan 70 merken in het vergroten van hun lokale zichtbaarheid, het verbeteren van de merkconsistentie en het verlagen van operationele marketingkosten.
Het bedrijf is inmiddels actief in 89 landen en het heeft meer dan 80.000 gebruikers wereldwijd. De ambitie is om Europa en Noord-Amerika te veroveren. Het platform van Marvia wordt gebruikt door veel bekende merken waaronder PostNL, Albron, Channable, De Hypotheker, Domino’s Pizza, Sligro, SNS, Duux en verschillende politieke partijen.
Over Sportfondsen
Bij Sportfondsen staan dagelijks zo’n 3.000 medewerkers in de startblokken om zich in te zetten voor een vitaal Nederland. Dat doen zij vanuit ruim 500 vestigingen en accommodaties samen met en voor ongeveer 80 gemeenten, maatschappelijke partners en bezoekers. Sportfondsen gelooft dat iedereen vitaal kan zijn door in beweging te komen. Want van bewegen, alleen of samen, krijg je energie. En plezier. Of je nu beweegt om te ontspannen, jezelf uit te dagen, te leren of om te ontmoeten, Sportfondsen geeft die energie.
Noot voor de redactie
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.