Squeezely lanceert gratis versie Customer Data Platform
Rijswijk, 5 september 2019 – Squeezely lanceert vandaag een gratis versie van het Squeezely Customer Data Platform (CDP). Met deze versie kunnen bedrijven de voordelen van gepersonaliseerde marketing op schaal ervaren, zonder dat hiervoor grote investeringen vooraf nodig zijn. Squeezely is werelwijd de eerste ontwikkelaar die een customer data platform in een gratis variant beschikbaar maakt.
Met het Squeezely platform kunnen bedrijven klantdata verzamelen, verwerken en verzilveren. Data uit verschillende bronnen wordt samengevoegd in een centraal klant-id. De technologie verwerkt deze data vervolgens en maakt het direct beschikbaar op verschillende plaatsen waar klantcontact ontstaat. Op basis van deze data kan het klantcontact direct worden omgezet in een gepersonaliseerde actie op bijvoorbeeld de website, in een advertentie of in een email campagne.
Bedrijven kunnen op de website van Squeezely zelf een account openen. Dit account geeft toegang tot het platform en bevat maandelijks 5.000 gratis Squeezely credits. Deze credits kunnen worden gebruikt om de gepersonaliseerde acties uit te voeren. Deze acties kunnen eenvoudig worden ingericht via de Squeezely Library. In deze bibliotheek kies je uit een aantal bewezen personalisatie acties, zoals het verzamelen van nieuwsbrief inschrijvingen, plaatsen van gepersonaliseerde aanbiedingen op de homepage of automatisch versturen van emails aan niet geconverteerde website bezoekers.
Gepersonaliseerde marketing zorgt voor een stijging in veel belangrijke marketing KPI’s. Klanten van Squeezely realiseerden hiermee tot 127% hogere website conversie en 400% hogere openrates op email campagnes. Geinteresseerde bedrijven kunnen een account openen op www.squeezely.tech.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.