Industry Wire

Geplaatst door AxiCom

Start-up Spryng van studentenkamer naar grachtengordel, AxiCom nieuw contact voor alle media

Na de start in 2006 vanuit een studentenkamer, heeft Spryng zich ontwikkeld tot een volwaardige ontwikkelaar en leverancier van SMS diensten. Nu heel wat jaren, ontwikkelingen, zakelijke successen en tegenslagen later, huist zij met haar jonge en ambitieuze team aan de Herengracht in Amsterdam

Van NO-SHOW SMS tot mobiele diensten
De ‘no-show SMS’-dienst betekende in 2006 de start van Spryng in Nederland. Deze geautomatiseerde herinnering SMS-dienst voor de zorg verlaagde de no-show-ratio van patiënten met 60 tot 75%. Dit succes vormt voor Spryng de aanleiding om te starten met het aanbieden van SMS- en andere mobiele diensten voor de zakelijke markt. Dankzij het online selfservice platform van Spryng zijn de producten erg toegankelijk. De diensten van Spryng worden door de hoge mate van gebruikersgemak en transparante – en laagdrempelige kostenstructuur (meestal geen setup- of abonnementskosten) bereikbaar voor zowel grote als kleinere organisaties. Daarnaast is er ook waar nodig voor iedereen 24-7 service beschikbaar.

Klanten van Spryng
Onder de klanten bevinden zich onder andere ABN AMRO Bank, Atos Origin, Accenture, Adidas, CitizenM Hotels, Randstad, KLM, BovenIJ Ziekenhuis en Deloitte.

Spryng streeft ernaar met relatief eenvoudige en betaalbare mobiele diensten zowel de interne als de externe communicatie van organisaties te verbeteren. Het gevolg hiervan is een kostenbesparing en een verhoogde efficiency. De diensten van Spryng zijn via het online selfservice platform beschikbaar in Nederland, België en Duitsland. Daarnaast
wordt er wereldwijd SMS geleverd op wholesale basis, kijk voor meer informatie op www.sms-wholesale.com. Spryng Concept and Development ontwikkelt intern en in opdracht van klanten ook maatwerkapplicaties.

“Wij zijn een relatief jong, Nederlands bedrijf dat enorme groei doormaakt. Onze online vindbaarheid en exposure is groot binnen onze niche en wij voelen sterk dat deze naamsbekendheid ook in de media bereikt kan worden. Wij zien dit als ondersteunend aan en onmisbaar voor onze groeiverwachting.” Aldus Jan-Paul van der Velden Founder & Director bij Spryng.

Over Spryng
Spryng levert SMS-diensten voor de zakelijke markt en heeft wereldwijd ruim 4.500 gebruikers. Op een zeer gebruiksvriendelijke manier biedt Spryng verschillende online platformen (www.spryng.nl, www.spryng.be, www.spryng.de en www.sms-wholesale.com) waar de producten SMS- en mobiele producten van Spryng zijn te vinden, in te kopen en te gebruiken. Daarnaast heeft Spryng een creatieve -en gespecialiseerde maatwerkafdeling, die ondersteuning biedt bij het creëren van een product dat aansluit bij uw mobiele strategie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht