Industry Wire

StartReady breidt uit in Verenigde Staten

Uithoorn, 30 april 2014 – Microsoft Lync-specialist StartReady gaat een uitgebreid partnerschap aan met het Amerikaanse National Communications Services Inc. (NCS). Het in Seattle gevestigde bedrijf focust zich op Unified Communications-diensten en zal onder meer de technische support gaan verzorgen voor Amerikaanse klanten van StartReady.

Het partnerschap betekent voor beide partijen een nauwere samenwerking op de Amerikaanse markt voor Unified Communications. Naast het leveren van technische support zal NCS zich bezig houden met lokale projectondersteuning en sales support. Het in Uithoorn gevestigde StartReady hoopt zo haar Amerikaanse klanten en resellers beter te kunnen bedienen. StartReady blijft op de achtergrond echter betrokken bij het salesproces en de technische ondersteuning van eindgebruikers in de Verenigde Staten.

Lokale dienstverlening
“Door de intensieve samenwerking met NCS speelt het tijdsverschil met Europa straks geen rol meer”, licht CEO Lucas Wensing toe. “We zijn nu optimaal bereikbaar voor sales support en technical support tijdens Amerikaanse kantooruren. Onze klanten en partners aldaar worden bovendien geholpen door lokale medewerkers van NCS, die de situatie soms beter kunnen inschatten dan vanuit Nederland mogelijk is.”

Gedeelde groeiambities
NCS, net als StartReady een Microsoft Gold Partner, werkt al een aantal jaar samen met de Nederlandse Lync-specialist. “NCS heeft zich inmiddels bewezen als een ambitieuze en professionele partner, die technisch zeer sterk onderlegd is”, aldus Wensing. Op basis van die vertrouwde relatie en de gedeelde groeiambities zal NCS nu een groter deel van de taken binnen de Amerikaanse markt op zich nemen.

“Het uitgebreide partnerschap met StartReady biedt NCS een unieke kans om onze sales- en technische expertise op het gebied van Microsoft-producten aan te wenden en om onze positie binnen de Amerikaanse markt voor Unified Communications te versterken”, vertelt Ben Hayes, directeur van NCS. “We zijn erg verheugd dat we pre-sales, implementatie en technische ondersteuning voor StartReady’s Amerikaanse partners en klanten mogen verzorgen. Ik weet zeker dat we hun vertrouwen kunnen winnen en hen een positieve ervaring met Microsoft Lync kunnen bezorgen.”

Over StartReady
StartReady wil kenniswerkers met elkaar verbinden en kennisuitwisseling over organisatiegrenzen heen faciliteren. StartReady bouwt Unified Communications-oplossingen op de ‘tried and trusted’ software van Microsoft Lync en verzorgt daarmee efficiënte interactie via spraak, beeld en chat, in één tool. Deze oplossingen variëren van cloud-oplossingen voor mkb-ondernemingen tot virtuele en on-premise oplossingen voor enterprises. StartReady werkt op internationale basis samen met gerenommeerde partners als BT, Dell en KPN en is gecertificeerd Microsoft Gold Partner en Premier Support Partner voor Lync. Kijk voor meer informatie op www.startready.com.

Over NCS
National Communications Services, Inc. (NCS) is gespecialiseerd in Unified Communications en marktleider op het gebied van on premise, cloud en hybride oplossingen die bedrijven met hun medewerkers en klanten verbinden. NCS levert technische expertise, implementatie en ondersteunend personeel om Microsoft Unified Communications (Lync, Exchange en SharePoint), Online Services (Office 365), IP telefonie, klassieke telefonie, videoconferencing en data-infrastructuren van de grond te krijgen. NCS bedient zowel Enterprises als het MKB in de regio rond Seattle en verspreid door heel Amerika. Kijk voor meer informatie op www.ncsoffice.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht