Geplaatst door STERKADO

STERKADO lanceert online TV-commercial

Het Woerdense STERKADO, totaalleverancier van cadeauconcepten voor bedrijven, introduceert vandaag voor het eerst in haar bijna 14-jarige bestaan een tv-commercial. Centraal in de commercial staat het concept Keuze Kado, waarbij iedere ontvanger zelf z’n favoriete cadeaus kiest op een persoonlijke webshop. De commercial zal in de periode tot aan Kerst ingezet worden op YouTube en meerdere social media kanalen.

Origineel en persoonlijk geschenk

Keuze Kado is de ideale oplossing voor bedrijven die worstelen met de vraag welk cadeau ze aan hun medewerkers geven bij gelegenheden als kerst, een verjaardag of jubileum. Als werkgever verstrek je een giftcard in een verpakking met jouw eigen logo en tekst, waarbij iedere ontvanger op een persoonlijke webshop z’n favoriete cadeaus bestelt. In de commercial wordt dit kort belicht, waarbij de beleving van het ontvangen van een cadeau een prominente rol vervult. De commercial is te bekijken op https://sterkado.nl/commercial-keuze-kado/

Meer video content

Behalve een tv-commercial, introduceert STERKADO deze maand ook een bedrijfsvideo en product video (how to) over het concept Keuze Kado. Alle video’s zijn geproduceerd door het eveneens in Woerden gevestigde Bocavista.

Edgar van Schie, marketing manager STERKADO: “De video content heeft als doel geïnteresseerden te tonen wie STERKADO is, wat we doen en waar we voor staan.
Dit op een persoonlijke en toegankelijke manier, wat ook de reden is dat de bedrijfsvideo en how to gepresenteerd zijn door STERKADO-oprichter Hans Opmeer. We zijn ervan overtuigd dat de video’s een positieve bijdrage leveren aan het versterken van ons merk en het aantrekken van nieuwe klanten.”

Over STERKADO

STERKADO is een totaalleverancier van cadeauconcepten voor bedrijven en levert de leukste cadeaus voor hun personeel en relaties. Voor elke denkbare gelegenheid hebben we een geschikt cadeauconcept, zoals voor kerst, verjaardagen en jubilea. Vanuit ons hoofdkantoor in Woerden stellen we bedrijven in de gelegenheid als teken van waardering hun medewerkers en relaties te belonen met een (persoonlijk) geschenk. Kijk voor meer informatie op www.sterkado.nl.