Geplaatst door Storm Digital

Storm Digital start Vision API met CLUSE

Storm Digital & horloge- en sieraden merk CLUSE slaan de handen ineen om samen te werken aan slimme Image Content Analysis passend bij de digitale doelstellingen van het merk.

Door middel van een analyse op basis van machine learning is onderzoek gedaan naar de visuals/ads van CLUSE om vast te stellen welke elementen het best presteren bij uitingen binnen Facebook & Instagram. Honderden elementen werden geclassificeerd en vervolgens gebruikt bij de totstandkoming van een voorspellingsmodel. Op die manier kan voor toekomstige ads worden vastgesteld, welke elementen terug dienen te komen om ads zo goed mogelijk te laten presteren op basis van vooraf opgestelde KPI’s.

“Wij zijn er trots op om deze unieke manier van werken te starten met CLUSE. Ze zijn een snel groeiend merk met enorme ambities. Deze ambities willen ze o.a. waarmaken door op een innovatieve manier naar zaken te kijken. De Google Cloud Vision API past hier perfect binnen”, aldus Henk-Jan Verkaik, manager business development Storm Digital.

“Wij zijn blij met de soepele en professionele samenwerking met Storm Digital. Zij waren de eerste partij die deze nieuwe visuele analyse bij ons onder de aandacht hebben gebracht. Deze analyse is uiterst relevant voor onze bedrijfsvoering. Door data te combineren met creative zijn we samen tot waardevolle inzichten gekomen”, aldus Eric Harding, Sr. Online Marketeer CLUSE.

Over CLUSE

CLUSE is gestart in 2013 en werd in een hele korte tijd een van de meest trendy horloge- en sieradenmerken wereldwijd. Ze verkochten vorig jaar meer dan 1 miljoen horloges en streven ernaar om dit komend jaar nog te verdubbelen waarbij een grote focus ligt op het digitaal etaleren van hun producten.

Over Storm Digital

Storm Digital is een growth marketing agency. Werkzaam vanuit alle digital marketing disciplines, zorgen wij voor een gedegen en explosieve groei van organisaties. Wij helpen ze  marktaandeel te veroveren in dit digitale tijdperk! Storm Digital werkt voor klanten als: KLM, Uber, Volkswagen, SuitSupply en Videoland.