Geplaatst door Storyboard

Storyboard zet Creatieve Hub op met de komst van Content Strateeg René van der Mark

RTL Creative René van der Mark is op 22 januari begonnen als Content Strateeg bij Storyboard, waar hij samen met Content Creative Simon De Coninck de Creatieve Hub gaat vormen. Met de komst van Van der Mark zet Storyboard een nieuwe stap als full service, digital & creative agency.

René begon zijn carrière bij Dentsu Aegis Network, waar hij de rol vervulde van Content Partnerships Consultant. Vervolgens maakte hij de overstap naar Initiative waar hij als Creative Producer drie jaar onderdeel was van de nieuwe creatie hub Tomorrow. Bij zijn laatste werkgever RTL Nederland werkte hij als Creative aan creatieve branded content projecten zoals format ontwikkeling en ventures voor zowel commerciële klanten als in house projecten.

René van der Mark: “En toen kwam Storyboard opeens op mijn pad. Met de groeiambities die hier voelbaar door het pand razen, zag ik de functie van Content Strateeg hier als de perfecte volgende stap in mijn carrière. In deze rol gebruik ik mijn totale skill set. Samen met een jong, fris en getalenteerd team wil ik Storyboard naar een volgend niveau tillen”.

Martijn de Kemp, CEO: “Bij Storyboard waren we in onze groeiambitie klaar voor het opzetten van een dedicated Creatieve Hub waar strategie en creatie samenkomen. We willen de kwaliteit van onze producten sterk vergroten, en daarnaast servicen we klanten ook steeds meer op strategisch gebied om resultaten te maximaliseren. René brengt veel waardevolle ervaring aan zowel klant- als bureauzijde met zich mee”.

Over Storyboard

Storyboard is een full service, digital & creative agency voor social strategy, branded content en influencer marketing. Vanuit de combinatie van strategie, in-house productie en een eigen distributienetwerk van leading influencers en celebrities, ontwikkelen en distribueren we digitale media-oplossingen voor merken als Heineken, Tele2, Rituals Cosmetics, ASICS en Jack Daniel’s.