Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Storytel vertelt verhalen met strategische mediapartner Mediaxplain*

Storytel, de digitale abonnementsdienst voor audioboeken en e-books, gaat een partnership aan met Mediaxplain*. Naast een adviserende rol bij het vinden van de juiste mediamix, helpt het marketing- en mediabureau Storytel met het vertellen van haar verhalen middels PR inzet.

Storytel is marktleider in Nederland op het gebied van digitale abonnementsdiensten voor luisterboeken en e-books. De in Zweden opgerichte abonnementsdienst is sinds 2013 in ons land beschikbaar en brengt sinds 2016 Storytel Originals uit: audio first verhalen die exclusief voor Storytel geschreven zijn door gevestigde auteurs, voorgelezen door de beste voorlezers van Nederland. Mediaxplain* is aangesteld om ruchtbaarheid te creëren rondom de Storytel en haar Storytel Originals middels PR inzet. Daarnaast helpt het bureau hen optimaal te excelleren binnen de Nederlandse e-commerce markt middels en marketing- en media-advies op maat.

Ruth de Jager, Country Manager Nederland bij Storytel: “De flexibiliteit en ‘getting things done’ mentaliteit van het bureau spreekt ons erg aan. We zien in Mediaxplain* een sterke partner door hun brede mediakennis en hun data-driven aanpak. Ik kijk uit naar een prachtige samenwerking!”

Over Storytel
Storytel is de grootste digitale abonnementsdienst voor luisterboeken en e-books in
Nederland. Voor € 9,99 per maand is er onbeperkt toegang tot meer dan 100.000
Nederlands- en Engelstalige titels. Van Harry Potter tot Saskia Noort, van Hendrik Groen tot
Johan Cruijff. Storytel is te downloaden via Google Play & de App Store. Zie www.storytel.nl voor meer informatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht