Industry Wire

Geplaatst door Symantec

Symantec en Teleperformance winnen Partnership Award

Zoetermeer, 20 april 2017 – Teleperformance Benelux, marktleider in outsourced customer experience managament, maakt vandaag bekend dat we samen met Symantec bij de uitreiking van de CustomerFirst Awards de Partnership Award hebben gewonnen.

Norbert van Liemt, Chief Executive Officer Teleperformance Benelux: ”Wij zijn erg trots op de Partnership Award die we samen met Symantec hebben gewonnen. Symantec en Teleperformance Benelux doen al 10 jaar zaken. Met de ingediende case tonen Symantec en Teleperformance samen aan dat investeren in elkaar tot lange termijn waarde creatie leidt voor beide partners.”

In de case beschrijft Teleperformance hoe er op basis van gegund vertrouwen ingrijpende wijzigingen in de customer serviceprocessen van Symantec zijn doorgevoerd. Van Liemt: “In eerste instantie gingen die ten koste van de omzet van Teleperformance. Het resultaat over een langere duur is echter dat Symantec de interventie van Teleperformance als best practice uitrolt in andere landen en tevens de relatie met Teleperformance bestendigt. Met deze case willen wij laten zien dat uitbesteders geen genoegen meer hoeven te nemen met de klassieke klant/leverancier-relatie.”

 

Over de CustomerFirst Awards

De CustomerFirst Awards (voorheen De Nationale Contact Center Awards) worden sinds 1996 uitgereikt. De vakprijzen van de Customer First Awards werden vanavond op 20 april uitgereikt in vier categorieën: HR, Strategy, Technology en Partnership. De Partnership Award is de prijs voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee partijen in een contact center organisatie. De jury voor de Partnership Award bestond uit Agaath van Til, Erwin Hemmen, Wim van Limpt en voorzitter Gerda Verkerk.

Over Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in de outsourcing van multichannel klantcontact en contactcenterdiensten. In de Benelux ondersteunt Teleperformance op innovatieve wijze tal van prominente merken met customer care, technische support, retentie, back office en incasso werkzaamheden in zowel de B2C als B2B markt. Dit doet Teleperformance niet alleen door middel van mail, telefoon en chat, maar ook door de integratie met social media. De kracht van Teleperformance komt voort uit een mix van wereldwijde best practices en lokale marktkennis. Hierdoor is Teleperformance in staat zeer effectieve, op de markt toegesneden innovatieve adviezen en oplossingen te bieden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de kosten te minimaliseren.

Wereldwijd opereert Teleperformance in 74 landen met ruim 217.000 medewerkers. Teleperformance staat via haar partners in contact met 40% van de wereldbevolking.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht