Takeaway.com behaalt 25% betere campagne resultaten door gebruik van The Next Ad

Takeaway.com, Europees marktleider in food delivery-diensten, heeft in de afgelopen 3 maanden zijn social advertising campagne resultaten weten te verbeteren met 25%. Door The Next Ad’s Facebook en Instagram advertising platform in te zetten wist de organisatie uit hetzelfde budget 25% meer resultaten te behalen en 90% tijd te besparen op campagne optimalisatie.
Voor een performance marketeer is het essentieel om het maximale uit het advertentiebudget te halen, met de beste resultaten. Social advertising is snel gegroeid naar data gedreven advertising, daardoor is het een must voor iedere marketeer om een tool te gebruiken die dit faciliteert. The Next Ad is een platform dat specifiek is gebouwd voor data gedreven performance campagnes.
“Door de samenwerking met TNA hebben wij met social advertising geweldige resultaten bereikt. Wij hebben onze campagne resultaten met 25% verhoogd. Daarbovenop is onze workflow vereenvoudigd. Door automatische optimalisatie bespaart ons dit 90% optimalisatie tijd. Voor ons is het vooral belangrijk dat wij de beste resultaten behalen uit ons budget én kunnen schakelen met een partij die verder gaat dan de basis van social advertising. Van gedachte wisselen over strategie, campagnes of innovaties is waarnaar wij op zoek waren. Samen met The Next Ad is ons dat gelukt!”, zegt Daan ter Haar van Takeaway.com
Innovatie voorop
“Wij innoveren en verbeteren voortdurend onze diensten om de concurrentie een stap voor te blijven. Zo is de laatste tijd de belangrijkste ontwikkeling de verschuiving van pc naar mobiel en tablet. Onze app & website is hier dan ook volledig op geïnnoveerd. Ook onze social advertising strategie innoveert hierin mee. Een partner die op eenzelfde manier innovaties doorvoert stelt ons in staat om ook onze social advertising aan te passen. The Next Ad is zo’n partner. Zij zijn officieel Facebook Marketing Partner waardoor zij snel innoveren en wij met korte lijnen kunnen schakelen en samenwerken” vervolgt Ter Haar.
Het geheim van Hyper Optimalisatie
Hyper Optimalisatie van The Next Ad helpt adverteerders het social advertising budget zo efficiënt mogelijk te besteden. Adverteerders krijgen op deze manier altijd waar voor hun geld, ongeacht hoe groot of klein hun budget ook is.
Achmed Awad, co-founder van The Next Ad: “Hyper Optimalisatie is een functie die wij hebben ontwikkeld en waardoor TakeAway.com significant betere campagne resultaten heeft behaald. Hyper Optimalisatie staat standaard ingesteld om geautomatiseerde campagnes te optimaliseren. TNA optimaliseert budget, roteert best presterende ads, beschermt de doelgroep tegen het meermaals zien van ads en selecteert de beste audiences. Geautomatiseerde optimalisatie bespaart TakeAway.com significant veel tijd en geld. Dit hele proces wordt voortdurend uitgevoerd, ook wanneer je offline bent.”
Over Takeaway.com
Takeaway.com is één van de grootste food-order websites in de wereld. Het begon allemaal op een feestje in 2000, toen Jitse Groen op het idee kwam, nadat hij ontdekte dat hij het internet niet kon gebruiken om eten te bestellen. Hij registreerde de domeinnaam ‘Thuisbezorgd.nl’ de volgende dag direct. Vandaag de dag is Takeaway.com marktleider in Nederland, met meer dan een miljoen bestellingen per maand. De ambities gaan verder en reiken ver buiten Nederland. Zij zijn zoal actief in België, Duitsland, Polen, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg en Vietnam.
Over The Next Ad
The Next Ad ‘s (TNA) Facebook en Instagram advertising tool stelt merken, groot en klein, in staat om gemakkelijk hun ad campagnes te publiceren en optimaliseren. Met meer dan 5 jaar ervaring in social media, staat TNA voor het gemakkelijk opstellen, optimaliseren en analyseren van Facebook en Instagram campagnes. Een van de beste features die TNA rijk is, is Hyper Optimalisatie. Deze feature stelt klanten in staat om het meeste uit hun campagnes te halen in de snelst mogelijke manier. In TNA kun je volledig automatisch doelgroepen segmenteren, budget toeschuiven aan de beste presterende audiences en automatisch de best presterende advertenties roteren. TNA is beschikbaar voor iedere organisatie, in iedere industrie, in ieder land en ondersteunt verschillende talen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.