Talpa Network lanceert voor ActievandeDag.nl nieuwe merkcampagne: ‘Sowieso een goeie dag’

Dealwebsite ActievandeDag, onderdeel van Talpa Network, is compleet vernieuwd. Als onderdeel van de nieuwe positionering is het platform in een nieuw jasje gestoken, zijn de website functionaliteiten verbeterd én is de campagne ‘Sowieso een goeie dag’ gelanceerd. De campagne en nieuwe merkidentiteit zijn in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network ontwikkeld.
Sowieso een goeie dag
Met de nieuwe campagne benadrukt ActievandeDag dat je élke dag nieuwe deals kunt vinden op het platform en dat je op deze manier van elke dag Sowieso een goeie dag kunt maken.
De vrolijk pratende scheurkalender is het nieuwe gezicht van het merk en laat je op tv (https://www.youtube.com/watch?v=H8XdgmiU1pQ) en radio kennismaken met alle deals. Op het platform zelf worden, door de nieuwe vormgeving, alle deals van dagjes uit tot producten nog eens extra onderstreept. De campagne wordt vanaf medio maart 360 graden uitgerold.
Positionering
Met de nieuwe identiteit die is ontwikkeld, onderscheidt ActievandeDag in de markt. Er wordt ingespeeld op het positieve gevoel van iets leuks kopen voor in je vrije tijd. Dat gevoel wordt bevestigd doordat je aankoop ook een goeie deal is. ActievandeDag richt zich hiermee op een brede doelgroep; unisex en alle leeftijden. In de toekomst worden meerdere distributiekanalen toegevoegd om heel Nederland en België te bereiken.
Vernieuwde website
Ook de website heeft een flinke opfrisbeurt gehad en is volledig in de nieuwe huisstijl van het merk. De site die al vanaf 2009 bestaat heeft meerdere functionaliteiten verbeterd en geüpdatet om het gebruikersgemak te vergroten voor de ‘KopersvandeDag’.
Over ActievandeDag
ActievandeDag biedt deals met korting aan in het vrijetijdssegment en is gespecialiseerd in dagjes uit en overnachtingen. Sinds 2016 biedt het platform ook een breed assortiment fysieke producten aan.
Over Talpa Network
Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Video (o.m. SBS6, Net5, Veronica, SBS9, KIJK, TV538), Audio (o.m. 538, Sky Radio, Veronica, Radio 10 en JUKE), Social (o.m. StukTV en Nieuwe Gasten), LINDA. en de eCommerce divisie (VakantieVeilingen, SlaJeSlag en ActievandeDag) en Events. Deze onderdelen worden ondersteund door Media Solutions & het Bureau. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder.
John de Mol is de bedenker van een aantal wereldwijde blockbuster formats, zoals Big Brother, Deal or No Deal en The Voice. Voor laatstgenoemde show ontving hij 4 Emmy Awards.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.