Team ZIGT groeit verder

ZIGT, het meest onafhankelijke media- en performancebureau van de Benelux, groeit verder en breidt haar team uit.
Tim de Vrind is gestart als Performance Marketing Director. Met meer dan 18 jaar ervaring in online marketing, online media en e-commerce aan zowel klant- als bureauziide, gaat hij de Performance Marketing dienstverlening van ZIGT verder optimaliseren. Tim werkte o.a. aan klantzijde voor SNSBank, vliegwinkel.nl, Allsecur/Allianz Direct en TUI en aan bureauzijde bij OMD en GroupM.
Marco Kicken is begonnen als Digital Strategy Director. Marco heeft hiervoor diverse (digitale) rollen bekleed bij onder andere Holland Casino, De Lotto, G-Star en DPG.
Raymond Bloem wordt als Creative Director binnen het dienstencluster ‘Creation & Development’ verantwoordelijk voor de creatieve output. Raymond werkte eerder als Art Director bij onder meer Saatchi&Saatchi en Responsive/Lintas en de afgelopen jaren zelfstandig voor merken als NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect. Als art director werkte Raymond obij Saatchi&Saatchi, EuroRSCG, Nieuwe Oogst en Responsive/Lintas.
En tenslotte is Christiaan van Dijk is gestart als Business Development Director. Hiervoor heeft hij vier jaar gewerkt bij Vizeum /Dentsu als Group Client Director. Daarvoor was hij actief in diverse rollen bij online bedrijven als Greetz, Albelli en Emesa/Vakantieveilingen.
Over ZIGT
ZIGT is het meest onafhankelijke media- en performancebureau van de Benelux. Vanuit de speelvelden Strategy & Insights, Media Consultancy, Performance Marketing en Creation & Development geven wij onafhankelijk strategisch advies en zorgen we voor een optimale executie met aandacht voor details. We leveren een belangrijke bijdrage aan de groei van ambitieuze merken. Vrijheid is het fundament waarop we bouwen. Vrijheid geeft ruimte aan groei en groei versterkt onze vrijheid.
Wij zien het als onze opdracht om businessdoelstellingen om te zetten in de beste marketing- en mediastrategieën en die te laten werken met de inzet van onze teams en technologieën. Onze filosofie en werkwijze passen wij succesvol toe. Dat is zichtbaar in de prijzen die we samen met onze klanten winnen, zoals Effies en SAN Accenten. En in het feit dat wij de afgelopen 7 jaar maar liefst 5x zijn genomineerd voor Mediabureau van het jaar, waarbij in 2019 ook echt tot winnaar van deze titel zijn gekroond.
————–
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.