Geplaatst door Telecats

Telios outboundtool maakt contactcenter Consumentenbond nog efficiënter

Het contactcenter van de Consumentenbond heeft de primeur met de nieuwe Telios outboundtool van Telecats. Met deze tool kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de outboundtool kunnen beschikbare medewerkers dan worden ingezet voor gesprekken die de Consumentenbond zelf initieert. De tool belt dan automatisch telefoonnummers en verbindt deze door met beschikbare contactcentermedewerkers. Zo kunnen zij afwisselend binnenkomende en uitgaande gesprekken ontvangen (blenden). De gegevens van de klant worden aan de medewerker via CTI getoond worden wanneer het gesprek wordt aangeboden

Koppeling aan Bel-me-nu knop op de website en terugbelverzoeken

Aan de outboundtool kan een “Bel me nu” knop op de website worden gekoppeld. Tevens kan de tool worden ingezet voor bellers die moeten wachten tijdens drukte en een terugbelverzoek hebben achtergelaten. Applicatiebeheerders en  supervisors kunnen de outboundtool bedienen via een webbrowser.  Zij kunnen bellijsten uploaden en aangeven hoe de lijsten moeten worden afgewerkt en met welke prioriteit. Zij kunnen ook aangeven hoe een uitgaand gesprek moet worden opgezet: eerst de agent bellen en dan de klant, of andersom (predictive)

Telios contactcenteroplossing van Telecats

De outboundtool is een uitbreiding op de Telios contactcenteroplossing. De Consumentenbond maakt gebruik van de Telios contactcenteroplossing die gebaseerd is op open standaarden en inspeelt op de laatste trends rondom klantcontact, zoals multi-channel klantcontact, social media en het nieuwe werken. De benodigde managementinformatie komt uit de Telios Reporter

Over Telecats

Met ruim 400 klanten, waaronder, Aegon, KPN, De Telegraaf, de Politie (VTSPN), diverse gemeentes en Consumentenbond,  is Telecats een toonaangevende onderneming op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen met behulp van interactieve voice response (IVR), spraaktechnologie en VoIP. Voor meer informatie kijk op www.telecats.nl

De Consumentenbond

De Consumentenbond is een onafhankelijke organisatie die samen met consumenten werkt aan eerlijke, rechtvaardige en veilige markten waar je als klant vindt wat je zoekt en krijgt waar je recht op hebt. Daarom maken zij zich hard voor de verbetering en bescherming van de rechten van alle Nederlandse consumenten en komen samen met hen in actie als die bedreigd worden. Zie ook www.consumentenbond.nl