Industry Wire

Geplaatst door Theater aan de Parade

Theater 2.0: online campagne

Theater 2.0: social
Er is bewust voor een online campagne gekozen. Theater aan de Parade wil ook de jongeren meer wil bereiken. Die doel- en communicatiegroep bevindt zich steeds vaker online en dan in het bijzonder op de sociale netwerken. Zo is Theater aan de Parade al actief op Twitter, Hyves en Facebook, en wil dan ook graag op die plaatsen de interactie aangaan met geïnteresseerden.

De campagne biedt sterrendom voor de bezoeker
Niet langer is sterrendom voorbehouden aan BN’ers. Theater aan de Parade biedt bezoekers de kans om een VIP arrangement voor acht personen te winnen. Dit in een van de acht genres die de bezoeker zelf kiest: van opera tot cabaret, van musical tot toneel. Ieder genre zal een winnaar kennen. Kortom; acht hoofdprijzen. De te winnen VIP behandeling bestaat uit ondermeer de rode loper, ontvangst met champagne en wie weet zelfs een meet & greet met de cast van de desbetreffende voorstelling. De campagne loopt van 30 september tot en met 14 november 2010.

Licht uit, spot aan
‘We willen graag met het publiek delen dat het theater voor iedereen is. Een plek waar je kunt ontsnappen aan de waan van de dag.’ zegt Lonneke Voets, (online) marketeer bij Theater aan de Parade. ‘Deze campagne, die we online lanceren en in het theater zelf opvolgen, doen we dan ook vooral om te laten zien –en ervaren!- dat we ook onze bezoekers als VIPS zien. Iedereen is welkom, iedereen is VIP: artiest en bezoeker staan samen in de schijnwerpers.’

Brabantse samenwerking
Voor de online activiteiten koos Theater aan de Parade voor PR!KKELS, onderdeel van Yourzine. De LECTRIC Groep, waar Yourzine/PR!KKELS deel van uitmaakt verhuist per 1 januari 2011 vanuit Zaltbommel naar de Bossche binnenstad. De samenwerking is zo een visitekaartje en een warm welkom in één.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht