Geplaatst door Amazon

Tienduizenden deals tijdens Amazon.nl Black Friday Week van 17 november t/m 27 november

Op vrijdag 17 november trapt Amazon.nl af met Black Friday Week met tienduizenden deals en enkele van de laagste prijzen van het jaar tot nu toe op merken, waaronder Philips, LEGO, Barbie, Garmin, Bose, Pampers en Oral-B.

Aanbiedingen voor de feestdagen die je niet mag missen

Tijdens Black Friday Week kunnen klanten besparen op populaire merken zoals Samsung, Sony, Lenovo, Douwe Egberts, Page, Lindt chocolade en Robijn door naar amazon.nl/blackfriday te gaan. Klanten kunnen grote kortingen verwachten in verschillende categorieën, waaronder elektronica, speelgoed, wonen en keuken, kleding, beauty en Amazon-apparaten. Bespaar bijvoorbeeld nu al op Sinterklaascadeaus via onze Sinterklaas Cadeaupagina of bespaar flink op Echo, Fire TV, Kindle, Ring Video Doorbells en beveiligingscamera’s. Geniet van de laagste prijzen van Ring ooit, met tot 44% korting op geselecteerde Ring-apparaten, waaronder de geheel nieuwe Battery Video Doorbell Plus.

Tijdens Black Friday Week worden elke dag nieuwe aanbiedingen toegevoegd, het is dus slim om regelmatig te checken voor nieuwe deals om zo voordelig mogelijk aankopen voor de aankomende feestdagen te doen.

Meer manieren om te besparen voor de feestdagen

Gepersonaliseerde aanbevelingen Amazon maakt het gemakkelijk voor klanten om deals te vinden waarin ze geïnteresseerd zijn, met gepersonaliseerde aanbevelingen. Tijdens Black Friday Week kunnen klanten voor de aankomende feestdagen een aangepaste lijst met deals bekijken op basis van items die eerder in lijsten zijn opgeslagen, en aanbevelingen voor deals krijgen op basis van de browsegeschiedenis met ‘Winkel verder voor’ .
Support kleine ondernemers en bespaar: Het is makkelijker dan ooit om de beste cadeaus van het seizoen te kopen bij Nederlandse MKB’ers. Klanten kunnen tijdens Black Friday Week unieke cadeau-ideeën vinden in de Lokele Bedrijven Cadeaugids, en dagelijks nieuwe deals vinden van diverse Nederlandse MKB-ondernemers als BOURGINI, POGS, Innr of de vrolijke koffers van NoBoringSuitcases op de speciale ‘Lokale bedrijven dealspagina’ .
Geniet van snelle, gratis bezorging: Amazon maakt het leven van Amazon Prime-leden gemakkelijker met gratis bezorging binnen één dag, op dezelfde dag en bezorging op zondag. Amazon Prime-leden kunnen, zoals altijd, de bezorgoptie kiezen die het beste aansluit bij hun behoeften tijdens de aankomende feestdagen.

Vertrouwd shoppen

Klanten kunnen met een gerust hart winkelen, wetende dat Amazon garant staat voor de producten die in onze winkels worden verkocht. Amazon tolereert geen enkele vorm van fraude en investeert om zijn winkel en klanten te beschermen door middel van educatie, innovatie en het verantwoordelijk houden van kwaadwillende handelaren die zich schuldig maken aan bedrieglijke praktijken waarbij deze zich voor te doen als een vertrouwd bedrijf om gevoelige informatie op te vragen. Als klanten zich zorgen maken over een product dat ze hebben gekocht, raden we hen aan om direct contact op te nemen met de klantenservice, zodat we het probleem kunnen onderzoeken en helpen oplossen. We bieden ook bescherming voor elke aankoop in onze winkel met onze A tot Z Garantie; als een klant een product ontvangt dat niet aan de verwachtingen voldoet, zal Amazon het product terugbetalen of vervangen. Deze bescherming geldt voor producten die wereldwijd zijn gekocht in onze winkels, of ze nu zijn gekocht via Amazon of één van onze twee miljoen onafhankelijke verkooppartners. Ga voor meer informatie naar Amazon.nl/help.

Elke dag wordt beter met Amazon Prime

Amazon Prime biedt voordeel, gemak en entertainment, alles in één lidmaatschap aan meer dan 200 miljoen betalende leden wereldwijd. Amazon Prime-leden in Nederland profiteren van onbeperkte toegang tot award-winnende films en tv-series met Prime Video, van gratis games en in-game content met Prime Gaming en nog veel meer. De basis van de Prime-lidmaatschap is onbeperkte snelle en gratis bezorging op geselecteerde producten. Het lidmaatschap van Amazon Prime kost € 4,99 per maand en klanten kunnen zich ook aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen op www.amazon.nl/prime.

Noot voor de redactie:

Over Amazon Amazon laat zich leiden door vier principes: klantgerichtheid, passie voor innovatie, streven naar ‘operational excellence’ en langetermijndenken. Amazon streeft ernaar het meest klantgerichte bedrijf op aarde, de beste werkgever op aarde en de veiligste werkplek op aarde te zijn. Klantrecensies, 1-Click-bestellingen, gepersonaliseerde aanbevelingen, Amazon Prime, Fulfillment by Amazon, Amazon Web Services (AWS), Kindle Direct Publishing, Kindle, Career Choice, Fire Tablets, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, Just Walk Out technology, Amazon Studios en The Climate Pledge zijn een aantal producten en diensten waarin Amazon heeft gepionierd. Ga voor meer informatie naar https://www.aboutamazon.eu/ en de Instagram- of Facebook-pagina van Amazon Nederland.