Industry Wire

Geplaatst door de Toekomst

De Toekomst produceert Schademelder app voor SchadeNet Nederland

De Toekomst heeft in opdracht van Schadenet B.V. een serie apps gerealiseerd die de afhandeling van autoschade vereenvoudigt. De gratis apps voor iPhone, iPad, Android en web brengen het melden van schade en het maken van een afspraak voor reparatie terug tot een paar eenvoudige stappen. De keten van professionele schadeherstellers biedt hiermee extra service en gemak aan voor haar zakelijke en particuliere klanten.

De app, waarvan de eerste versie deze week is gelanceerd, kent een Android, iOs en web-versie en is zo beschikbaar voor vrijwel iedereen met een internetverbinding. De Toekomst heeft een platform-onafhankelijke techniek ingezet die ervoor zorgt dat de Schademelder werkt op meerdere toestellen. Zo kan de app voor de mobiele telefoon gebruikt worden om de dichtstbijzijnde Schadenetvestiging te vinden en direct mee in contact te komen. Naast schadereparatie is de app ook inzetbaar voor een expertise afspraak, einde leasecontract-afspraak, professionele reiniging of een schatting van het schadebedrag.

De app maakt het voor alle partijen eenvoudiger
Met de Schademelder hebben zowel zakelijke als particuliere klanten van Schadenet een handige cross-platform tool om eenvoudig een afspraak te realiseren met een vestiging naar keuze. Gebruikers kunnen een vaste voorkeursvestiging opgeven voor een snelle afspraak maar ook direct in contact komen met één van de andere 97 vestigingen. Bij het maken van een afspraak kunnen zaken als schadedatum, oorzaak, foto’s en contactinformatie ingevoerd worden. Deze gegevens worden rechtstreek in het systeem van de gekozen vestiging geplaatst zodat de schadeafhandeling voor alle partijen eenvoudiger verloopt. De app is gratis beschikbaar in de App Store, Play Market en op www.schadenet.nl.

de Toekomst
Full service mediabureau de Toekomst heeft diverse succesvolle apps ontwikkeld, welke onder andere te vinden zijn in Apple’s App Store en Google Play. Het in mediastad Hilversum gevestigde communicatiebedrijf ontwikkelt interactieve mobiele media en toepasbare webapplicaties. Voor diverse opdrachtgevers als Center Parcs, Whirlpool, Bauknecht, BDO, Quadia Online Video en Readers Digest realiseert de Toekomst apps voor diverse mobile media en verschillende platforms.

Schadenet B.V.
Schadenet B.V. is een professionele autoschadeherstelketen van franchisenemers in Nederland. Alle vestigingen maken gebruik van de meest geschikte en best passende technologie. Een efficiënte uitvoering van het schadeherstel maakt het mogelijk hoge kwaliteit tegen een gunstig prijsniveau aan te bieden. De medewerkers zijn professioneel en vakkundig, terwijl er uiteraard volgens de Arbo-voorschriften wordt gewerkt. Dit alles met als doelstelling om het milieu zoveel mogelijk te ontlasten. Alle franchisenemers repareren onder milieunormering, keurmerk en regelgeving als FOCWA, ISO, KZS, Milieuvergunning en -certificaat.

De Schadenet app is vanaf vandaag gratis verkrijgbaar in de App Store en Play Market en binnenkort op www.schadenet.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht