Industry Wire

Geplaatst door Het PR Bureau

Toon van Loock nieuwe partner bij Het PR Bureau

Amsterdam, 11 september 2019 – Toon van Loock (39) is mede-eigenaar geworden van Het PR Bureau. Vanaf september dit jaar heeft Van Loock de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met de andere partners Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Van Loock is al sinds 2017 werkzaam bij het bureau als managing director. Het PR Bureau werkt aan thought leadership en deelbare verhalen voor opdrachtgevers als Beiersdorf, HelloFresh, Huawei, PLUS, SNS, W Amsterdam en Zilveren Kruis.

Earned First’ tijdperk

Toon licht zijn stap toe: “We hebben een groeiambitie en zien daarvoor in de markt volop kansen. Binnen Het PR Bureau zijn we overtuigd van het feit dat het belang van PR toeneemt. We leven in een earned first tijdperk, dus wil je als merk of organisatie in deze tijd – van informatieoverload, fake nieuws, influencers en geloofwaardigheid – de aandacht en de harten van consumenten winnen, dan zul je die aandacht moeten verdienen met echte verhalen. Simpelweg omdat aandacht kopen steeds minder effectief wordt. Ik ben trots dat ik mij op deze manier kan verbinden aan Het PR Bureau en het mooie team dat daar bijhoort.”

Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van Het PR Bureau: “Ik ben supertrots dat Toon zich aansluit bij onze partnergroep. In de groei die we in de afgelopen jaren hebben doorgemaakt heeft Toon een bepalende rol gespeeld. Zo heeft hij het Lifestyle & Consumer Goods Team verder uitgebouwd en is hij verbinder binnen het bureau als geheel. Met deze stap gaan we vol vertrouwen de volgende fase in van ons bureau.’

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is een creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau werkt aan thought leadership voor organisaties en merken en creëert en verspreidt verhalen die deelbaar en verbindend zijn in de vorm van onder andere content, communicatie, branding, PR, social media, influencer marketing en crisis management. Het team bestaat uit 35 ervaren corporate en marketing PR-professionals, creatieven, strategen en data-experts. Het PR Bureau gelooft in een earned first aanpak, waarbij alles primair gericht is op het verdienen van aandacht, desgewenst versterkt met paid, social en owned kanalen. Lange termijn relaties staan centraal; het bureau werkt nauw samen met een zorgvuldig opgebouwd internationaal netwerk van captains of industry, influencers, politici, journalisten, contentspecialisten, ondernemers én klanten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht