Industry Wire

Geplaatst door BPSOLUTIONS

Toppositie voor BPSOLUTIONS in Giarte IT Xperience Monitor

Utrecht, 2 juli 2021 – De Nederlandse Cloud & Managed Services Provider BPSOLUTIONS heeft als nieuwkomer direct de eerste plaats weten te bemachtigen in de meeste metrics in de prestigieuze IT Xperience Monitor van Giarte, de jaarlijkse, onafhankelijke vergelijking van klanttevredenheid in uitbestedingsrelaties.

BPSOLUTIONS, een IT Service Provider die zich focust op mission critical IT, nam voor het eerst deel aan de Giarte Xperience Monitor en wist deze plek te bemachtigen door de wijze waarop zij samen met de klant hun IT up and running houden.

Het bewijs dat onze strategie werkt
BPSOLUTIONS heeft de hoogste score behaald op onder andere Customer Delight (92), Competenties (94), Klantgerichtheid (93) en Tevredenheid met Managed Services (9,2). “Het is geweldig om op deze manier beoordeeld te worden door je klanten, daar doen we het met het hele team toch voor”, aldus Mark de Groot, CEO van BPSOLUTIONS. “Ruim twee jaar geleden hebben we onze strategie aangescherpt en elke dag bouwen we aan onze missie om de wereld een beetje slimmer te maken. Dit doen we vooral door samen met de klant aan de slag te gaan, door goed te luisteren, door advies te geven hoe onze klanten écht vooruitgang kunnen boeken en door klantteams zo in te richten dat we altijd klaar staan voor onze klanten. Klanttevredenheid staat hierbij zeer hoog in het vaandel en vandaag zien we hiervan het resultaat”

Unieke prestatie
Gisteren presenteerde Giarte de uitkomsten van het jaarlijkse onderzoek naar de belangrijkste spelers in de Nederlandse IT-markt. Het onderzoek brengt de belangrijkste spelers binnen de IT-branche in Nederland in kaart waarbij inzichtelijk wordt gemaakt welke spelers welke speerpunten hebben en hoe zij op hun competenties en klantgerichtheid worden beoordelend door hun klanten. Dit met als doel de samenwerkingen te verbeteren tussen beide partijen.

BPSOLUTIONS zorgt ervoor dat de mission critical IT van bedrijven altijd up and running is en blijft, en dat bedrijven future proof zijn met Data & AI-mogelijkheden. “We zien vaak dat bedrijven veel data in huis hebben en dat er veel data extern verkrijgbaar is. Maar alleen door ervoor te zorgen dat je weet hoe je de juiste data écht voor je kan laten werken, zet je die stappen voorruit waar je als bedrijf het verschil mee gaat maken”, aldus Mark de Groot.

Linda van ’t Klooster, Head of Research bij Giarte: “BPSOLUTIONS maakt een mooie entree in de IT Xperience Monitor. Op meerdere metrics scoren zij het hoogste van alle IT-providers. Daar mogen ze zeer trots op zijn.”

BPSOLUTIONS CCO Ronald van Heek (links) en CEO Mark de Groot (rechts). Foto: Dutch IT Channel

Over BPSOLUTIONS
BPSOLUTIONS helpt organisaties hun Mission Critical IT in te richten op een manier waardoor de organisatie slimmer wordt en daardoor vooruitgang kan boeken. Dit doen wij door aan de ene kant te zorgen dat de IT altijd up-and-running is met hybride cloudtechnologie, en aan de andere kant zorgen we er met Data Analytics en AI voor dat bedrijven klaar zijn voor de toekomst waarmee data echt voor uw bedrijf gaat werken.

Bij alles wat we doen, maken we de wereld een beetje slimmer.

www.bpsolutions.com

Over Giarte
Giarte doet al meer dan 15 jaar onderzoek naar de human experience in IT en is de grondlegger van de Xperience Level Agreement (XLA®). XLA is een methode om de beleving van klanten, medewerkers en de business vanuit een menselijk perspectief te benaderen.

Xperience Management en XLA® helpt organisaties om optimaal af te stemmen op wat echt belangrijk is voor klanten, medewerkers en de business. De IT Xperience Monitor (ITX) is een jaarlijkse meting van klanttevredenheid over de dienstverlening van toonaangevende en snel opkomende IT-bedrijven in de Nederlandse markt.

Download hier de IT Xperience Monitor 2021. 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht