Geplaatst door Toppy

Toppy uitgeroepen tot beste tuin webwinkel én snelstgroeiende e-commerce bedrijf

Veghel, 26 maart 2021 – Toppy is door het Nederlandse publiek én vakexperts verkozen tot beste tuin webwinkel van Nederland. Ook zijn ze uitgeroepen tot het snelstgroeiende e-commerce bedrijf van 2021. De Veghelse webshop met het leukste voor tuin en outdoor nam de awards gisteravond in ontvangst tijdens de digitale prijsuitreiking van de Shopping Awards.

Stichting Shopping Awards organiseert voor de twintigste keer de Shopping Awards. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan de beste (web)winkelbedrijven van Nederland. Winnaars worden bepaald door een combinatie van publieksstemmen én stemmen van vakexperts. De vakexperts letten in hun beoordeling onder andere op de online propositie van het bedrijf, gebruiksvriendelijkheid van de website en het onderscheidend vermogen.
Jeroen van Uden, CEO ‘Leuke dingen doen’ ofwel oprichter van Toppy: “Het is een dikke vette beloning voor de weg die we met Toppy zijn ingeslagen. We zijn twee jaar geleden super eigenwijs geweest door ons roer stevig om te gooien en het bedrijf even flink op te schudden. Dat ging niet zonder slag of stoot. Om nu de beste webwinkel te zijn in de categorie ‘Tuin’ is dan ook een bekroning op die spannende stap. De award voor het snelstgroeiende bedrijf is een beloning voor het keiharde werken van het afgelopen jaar. We hebben alle toppers, transporteurs, leveranciers en systemen tot het uiterste getest en daarbij waren we zelf in de regie. Dat is nog het allermooiste van alles. Ons hele assortiment is erop gericht om mensen buiten leuke dingen te laten beleven en ook dit jaar gaan we daar weer alles voor geven.”