Industry Wire

Geplaatst door WE

Touzani x WE: een exclusieve samenwerking

Utrecht, 16 april 2020 – Met ruim 870.000 abonnees op YouTube en 1,2 miljoen volgers op Instagram is Soufiane Touzani één van de bekendste voetbalinfluencers van dit moment. Geïnspireerd door zijn verhaal, ging WE Fashion als onderdeel van haar Better Together missie de samenwerking aan met deze wereldberoemde freestyle voetbalpionier. Samen ontwikkelden zij de unieke en limited edition Touzani x WE collectie; 10 unisexitems voor kids in de exclusieve kleurstelling zwart en oranje. De collectie is vanaf 21 april verkrijgbaar op wefashion.com.

Soufiane Touzani
Wie kent hem niet? Soufiane Touzani is dé wereldberoemde freestyle voetbalpionier en eigenaar van het grootste voetbalplatform van de Benelux. Als grondlegger van de sport is hij de eerste die de bekende voetbaltrucjes uitvoerde, waardoor freestyle voetbal een internationaal fenomeen werd. Daarnaast wordt hij wereldwijd gezien als de ‘King of Nutmegs’ oftewel ‘Koning van de Panna’. Hij is naast voetbalfreestyler ook een inspirerende spreker en maker van unieke content voor zijn YouTube-kanaal Touzani TV.

De collectie
Touzani is een voorbeeld voor jongens én meisjes. Daarom lanceert WE Fashion in samenwerking met hem een unisexcollectie voor kids in de exclusieve kleurstelling zwart en oranje. De collectie bestaat uit 10 limited edition items, zoals een trainingspak, hoodies, joggingbroeken en T-shirts. De items uit de collectie hebben praktische én modieuze details. Zo is het trainingspak uitgevoerd met duimgaten in de mouwen en reflecterende elementen om ook in het donker goed zichtbaar te zijn en heeft het Rabona T-shirt een mesh inzetstuk bij de oksel voor ventilatie. Ook zijn de items te herkennen aan het kenmerkende Touzani-logo. De prijzen variëren van € 19,99 voor een bal tot € 89,99 voor een compleet trainingspak. De collectie is vanaf 21 april 2020 online verkrijgbaar op wefashion.com.

Instagram live
Op donderdag 23 april gaat Touzani live op het Instagram-account @wefashionkids. Hier kunnen fans hem het hemd van het lijf vragen. Bovendien lanceert WE® binnenkort een leuke social media challenge in samenwerking met de getalenteerde freestyler.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht