Tradedoubler campagne integreert Online en Mobile Commerce-mogelijkheden

De E-commerce omzet in Europa groeit dit jaar naar verwachting met 16,1 procent tot €232,76 miljard, wat neerkomt op één op de zeven detailhandelsaankopen in verontwikkelde Europese markten. De omzet uit M-commerce zal naar verwachting jaarlijks veertig procent groeien de komende vijf jaar, maar toch schat Tradedoubler dat tot nog toe slechts acht procent van de Europese detailhandelaren een transactionele mobiele site of applicatie heeft. Tradedoubler wil meer bedrijven aan hun marktaandeel helpen op de Europese online en mobiele markt.
Tradedoubler ( http://www.Tradedoubler.com/ ) heeft het idee dat de lage acceptatiegraad samenhangt met de economische onzekerheid en twijfels bij organisaties waar ze het best in kunnen investeren. Het ontbreekt hen ook vaak aan kennis over technische en ethische zaken. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om de segmentatie tussen platforms en mobiele apparaten, gebruikerservaring, beveiliging en privacy.
Als performance marketing-en-technologiebedrijf begint Tradedoubler nu een campagne om klanten en affiliate-marketingpartners op de nieuwste mogelijkheden in online en mobile commerce te wijzen en die te benutten.
”M-commerce verandert de detailhandel nu al en dat zal steeds sneller gaan”, zegt Urban Gillström, ceo van Tradedoubler. ”De getallen zijn adembenemend. Onze mobiele transacties overstijgen nu al meer dan twee miljoen verkopen per maand. Geen adverteerder of uitgever kan die kansen onbenut laten. We leven in een wereld van ´alles, altijd en overal´. Bedrijven zullen een sterk aanbod moeten ontwikkelen dat E-commerce en M-commerce naadloos integreert, dat tegemoet komt aan de consumentenvraag en de concurrentie het nakijken geeft. We beseffen dat dit een geweldige uitdaging is voor veel adverteerders en uitgevers en willen hen daarin bijstaan.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.