Geplaatst door TradeTracker Nederland B.V.

TradeTracker.com benoemt nieuwe directeur TradeTracker Nederland

TradeTracker presenteert vandaag de benoeming van Rob van Bergen (30) als haar nieuwe directeur. Van Bergen heeft binnen de Nederlandse afdeling diverse posities reeds succesvol bekleed. Na leiding te hebben gegeven aan zowel de accountmanagement- als salesafdeling is Rob de aangewezen persoon voor deze positie. Met ingang van 21 januari 2013 is Rob van Bergen de opvolger van huidig directeur Paul van Doorn, welke TradeTracker opgericht heeft in 2004. Van Doorn zal actief blijven als CEO van TradeTracker International.

“In de afgelopen vijf jaar hebben wij Rob van Bergen gewaardeerd als harde werker met een oneindig enthousiasme voor de branche en een uitmuntende kennis van het product” legt Paul van Doorn uit. “Hij kent zowel de organisatie als de markt uitstekend en kent alle facetten van het bedrijf. Ik ben er zeker van dat hij in staat is de huidige positie van TradeTracker in Nederland verder te verstevigen.”

Rob van Bergen reageert op zijn nieuwe positie: “Ik kijk er naar uit om de positie van TradeTracker als grootste speler in de Nederlandse markt te gaan versterken. Ik ben er van overtuigd dat de combinatie van de beste software, evenals ons professionele en gedreven team ons in staat stelt de groei van TradeTracker Nederland verder voort te zetten.”