Geplaatst door Traffic Builders

Traffic Builders en Ultimum tekenen 3 jarig outsourcingsovereenkoms

Online marketingbureau Traffic Builders (www.traffic-builders.com) en Ultimum B.V. hebben hun handtekening gezet onder een 3 jarige outsourcingsovereenkomst.

Hiermee is Ultimum B.V. de nieuwe ICT Partner en het Single Point of Contact van Traffic Builders.

Na enkele jaren gewerkt te hebben met verschillende ICT organisaties heeft Traffic Builders besloten om de gehele ICT onder te brengen bij één partij. Daarbij is de keuze gevallen op Ultimum. “Mede vanwege de moderne aanpak, het meedenken met Traffic Builders, de geboden Hybride oplossing en last but not least, de scherpe prijs,” aldus Sales Manager Gerard Albers.

Geen omkijken naar ICT

Het beheer van de gehele ICT-omgeving is per

1 januari 2016 overgenomen door ICT-dienstverlener Ultimum. Later volgen nog verschillende projecten om de omgeving te optimaliserenen over te gaan op Het Nieuwe Werken vanuit de Cloud in combinatie met Office 365 en CRM Online. Gegevens worden veilig opgeslagen in een datacenter in Nederland zodat Traffic Builders verder geen omkijken meer heeft naar haar ICT.

Voorbereid op de toekomst

Ricardo Soto, directeur Ultimum B.V. : “Wij zijn bijzonder verheugd dat Traffic Builders uiteindelijk heeft gekozen voor de Hybride Cloud oplossingen van Ultimum. Traffic Builders is al meerdere malen verkozen tot het beste online marketing bureau in de categorie zoekmachinemarketing en helpt al jaren lang ambitieuze opdrachtgevers om hun online marketing doelstellingen te realiseren. Om ook de komende jaren in de top te blijven moeten systemen veiliger, efficiënter, flexibeler maar toch goedkoper. Ultimum biedt hiervoor met eenVirtueel Datacenter een veilige privé omgeving welke gecombineerd wordt met Office 365 en CRM Online”.

Op 26 november vond tijdens de Platform 036 Floriade meeting de officiële ondertekening plaats door algemeen directeur van Traffic Builders, Wolter Tjeenk Willink en Ricardo Soto Escamilla.

Wolter Tjeenk Willink: “Door over te gaan naar Ultimum bieden wij onze klanten een ISO27001 gecertificeerde omgeving aan welke optimaal geschikt is voor Het Nieuwe Werken en opslag van privacygevoelige data. We hebben alle vertrouwen in een goede samenwerking en dienstverlening”.