Transcom stelt nieuwe Contactcenter Manager aan

Amsterdam, 8 april 2013 – Transcom heeft Paul Mooren aangenomen als eerste Contactcenter Manager Nederland in Groningen. Het creëren van deze positie is het gevolg van de sterke groei van Transcom in het afgelopen jaar. Paul is verantwoordelijk voor de waarborging van de kwaliteit en voortzetting van de goede resultaten in een periode van snelle groei. Verder gaat hij zich bezighouden met het aansturen van de Business Managers en het ontwikkelen van kwaliteitsprogramma’s.
Paul brengt een ruime ervaring in de callcenterwereld, zowel facilitair als in-house, met zich mee. Hiervoor was hij werkzaam bij onder andere Ziggo, KPN en ISS Contact Centers. Verder heeft hij meerdere keren als interim manager gefunctioneerd waar hij geleerd heeft om snel tot de kern van dingen door te dringen en zaken in beweging te brengen om het beste resultaat te behalen. Dit zet hij door bij Transcom. “Ik zie het als mijn doel om de enthousiaste mensen van Transcom nog beter te maken door de juiste begeleiding en handvaten te bieden. Daarnaast ben ik pragmatisch ingesteld en wil ik samen uiteindelijk het beste resultaat behalen. Ik kijk er naar uit om de prestaties van Transcom alleen nog maar beter te maken.”
Joop Evers, Managing Director Transcom Nederland: “De sterke groei van de afgelopen tijd maakte het noodzakelijk om op zoek te gaan naar een Contactcenter Manager. Paul is de juiste kandidaat voor deze positie door zijn jarenlange ervaring op het gebied van klantcontact. Dit in combinatie met zijn nuchtere persoonlijkheid is wat hem een uitstekende toevoeging aan het team maakt. Hij heeft in de korte tijd dat hij bij ons zit al bewezen dat hij het niveau verder omhoog kan tillen en we kijken uit naar wat hij nog meer kan brengen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.