Geplaatst door TSV

TSV-Groep en Array Business Solutions gaan nauwe samenwerking aan

AMSTERDAM/WOGNUM – TSV-Groep en Array Business Solutions slaan de handen ineen en gaan gebruik maken van elkaars expertise. Door deze samenwerking kan TSV-Groep bovenop haar ICT- en telecomoplossingen de ontwikkelkracht van Array Business Solutions inzetten om maatwerk bij haar klanten te realiseren.

TSV-Groep uit Amsterdam is ICT- en Telecom-dienstverlener en levert bij organisaties in Nederland communicatieoplossingen die ondersteunend zijn aan de bedrijfsprocessen van klanten en de productiviteit en het klantcontact optimaliseren. Array Business Solutions is een software-ontwikkelbedrijf, gevestigd in Wognum, dat maatwerkoplossingen bouwt voor onder meer telecom-providers, zakelijke dienstverlening, de zorg en industriële sector.

“Bij de TSV-Groep staat altijd de klant van onze klant centraal, niet onze producten en de diensten”, zegt Alex Veldkamp, directeur van TSV-Groep. “Dankzij de samenwerking met Array Business Solutions kunnen we veel beter en sneller maatwerkprojecten leveren waar software ontwikkeling bij komt kijken.”

“In feite zijn wij de software development-afdeling van TSV-Groep geworden”, zegt André Scheffel, van Array Business Solutions. “Wij brengen in deze samenwerking flinke ontwikkelkracht mee en TSV heeft een grote klantenbase, is dagelijks met deze organisaties in gesprek en heeft daardoor veel kennis van de klantvraag die leeft. Dat maakt dit zo’n mooie match.”

De samenwerking gaat echter verder dan het ontwikkelen van maatwerk op specifieke vragen van klanten van TSV. Array Bussiness Solutions heeft namelijk al bestaande producten die TSV in het portfolio opneemt, zoals de IoT Alarm- en Notificatieserver. Alex Veldkamp: “Dit zijn krachtige oplossingen die wij weer kunnen bundelen met onze andere ICT-diensten.” André Scheffel: “Een partij als TSV kan veel beter zo’n oplossing naar de markt brengen dan een softwarebedrijf als Array Business Solutions.”

Tot slot kijken beide bedrijven naar de mogelijkheid om in samenwerking ICT-oplossingen te ontwikkelen. Het eerste gezamenlijke product is reeds in de maak: Visual Voicemail dat in 2018 gelanceerd wordt; een app waarmee direct zichtbaar is hoeveel voicemail een persoon heeft en van wie, met als voordeel dat hij niet chronologisch beluisterd hoeft te worden. Alex Veldkamp: “Dit is een prachtig voorbeeld van hoe onze expertises samenkomen: wij detecteren een klantvraag en Array helpt ons met het ontwikkelen van de oplossing.”