Industry Wire

Twee must-attend evenementen van Aspect Software en partners

Samen met partners DDM Consulting en Nexct organiseert Aspect Software twee evenementen die een must zijn voor iedereen die de laatste trends op het gebied van Omni-Channel Customer Service wil weten.

Op 17 juni houden DDM Consulting en Aspect het seminar ‘Customer Service uit de Zipwire Cloud: van 1 tot 100+ seats in 5 minuten’.  De nadruk ligt op de mogelijkheden van cloud voor innovatieve klantenservice. Marktanalist Peter Vermeulen schetst aan de hand van marktonderzoek de stand van zaken. Met welke vier ontwrichtende trends krijgt u te maken?  In een live demonstratie krijgt u te zien hoe u met het baanbrekende cloud-platform Zipwire snel en gemakkelijk een state-of-the-art contactcenter opzet.

Dinsdag 17 juni – Hotel Breukelen – 16:30 – 20:00 uur – kosteloos

Kijk hier voor het programma en voor aanmelding voor het programma over Customer Service vanuit de Cloud.

Op 20 juni neemt  Nexct u mee in de ontwikkelingen van Microsoft en Aspect op het gebied van geïntegreerde communicatie en klantinteractie. We tonen u hoe een geïntegreerde propositie u kan helpen aan loyale klanten met een hoge Net Promotor Score. Integratie van Lync, Dynamics en Aspect schept een omgeving die u helpt eenvoudiger samen te werken en onafhankelijk van het type klantinteractie superieure service te verlenen: total customer care.

Vrijdag 20 juni – Microsoft Schiphol – 09.30 uur of 13.30 uur – kosteloos

Kijk hier voor het programma en voor aanmelding voor het programma over ‘The Relationship Revolution’.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht