Industry Wire

Twinfield lanceert ‘Matchmaker’

Twinfield, onderdeel van Wolters Kluwer, lanceert de Matchmaker, een handige tool waarmee ondernemers inzicht krijgen in de winst die ze bij het voeren van hun administratie kunnen boeken. “Veel ondernemers voeren nog steeds hun boekhouding offline”, vertelt Frank van der Woude, managing director van Twinfield. “Door middel van de matchmaker laten we zien dat het voeren van de boekhouding met Twinfield veel voordelen heeft voor ondernemers.”

Twinfield koppelt met alles
Op basis van een drietal kernvragen bepaalt de Twinfield Matchmaker hoe goed de administratie van een ondernemer past bij een boekhouding in de cloud. Van der Woude: “Vaak maken MKB’ers een voorbehoud, omdat ze veel verschillende soorten software gebruiken. Ze willen geen groot ERP-pakket aanschaffen, maar gebruiken graag de tools die ze nu al ter beschikking hebben. Twinfield is dan de perfecte match. Door de open structuur is het gemakkelijk om met andere softwarepakketten data uit te wisselen. Daarnaast hebben we al zo’n 200 gestandaardiseerde koppelingen. Best-of-breed, noemen we dat, de beste software-oplossingen zijn al beschikbaar.”

Campagne
De Matchmaker is onderdeel van een uitgebreide Twinfield campagne, gericht op het MKB. De campagne bevat radiospots op onder andere Radio 1 en 3FM, online en offline advertenties en uitgebreide aandacht op social media. Creatief bureau Boom Communicatie uit Utrecht tekende voor het ontwerp van de campagne, die start op 9 april en duurt tot 1 mei.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht