Industry Wire

Tyco Retail Solutions breidt TrueVUE-platform uit met mobiele functionaliteit en nieuwe applicaties

Tyco Retail Solutions, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen en onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, introduceert TrueVUE 5.0, een uitbreiding van het TrueVUE Retail Platform. Met de nieuwe versie kunnen klanten nu ook via hun iPhone, iPad of iPod Touch overal en altijd gegevens opvragen uit de apps voor Loss Prevention, Traffic en Inventory Metrics. Ook zijn er nieuwe applicaties aan het platform toegevoegd die inzicht bieden in het winkelaanzicht (Storefront Visibility) en waarmee de retailer in staat is te bepalen welke artikelen ontbreken in de presentatie op de winkelvloer (Display Execution).

Tyco’s TrueVUE-platform verzamelt gegevens van verschillende sensoren in de winkel: van EAS tot RFID en van videobeelden tot klantentelsystemen. Het platform integreert deze gegevens en biedt zo duidelijke inzichten. Met deze inzichten kunnen retailers hun winkelprestatie verbeteren, omni-channel retailing ondersteunen en beter voldoen aan de behoeften van de klanten.

Het TrueVUE-platform is een SaaS-oplossing en zo kunnen retailers altijd extra applicaties inzetten en gebruikmaken van meer flexibiliteit en functionaliteit op het moment dat het nodig is. Bovendien kunnen de nieuwe functionaliteiten worden ingezet in het hele bedrijf, van één enkele toepassing tot meerdere gebruikers en in de complete cyclus van pilot tot daadwerkelijke toepassing. Het voordeel is dat retailers een geïntegreerde aanpak kunnen hanteren, terwijl de kosten voor het beheer en eigendom van software verlagen. Met de nieuwe versie past Tyco nu ook de kracht van mobiele technologie toe om ook direct op de winkelvloer real-time inzicht te bieden in voorraden, traffic en diefstalpreventie.

Retailers over de hele wereld bekijken momenteel hoe ze RFID-technologie het beste kunnen toepassen om winkelpresentatie en klantbeleving te verbeteren, terwijl kostbare operationele inefficienties worden verminderd. Met de al ontwikkelde applicaties kunnen retailers nieuwe technologieën op een modulaire wijze invoeren en direct profiteren van de voordelen, terwijl infrastructuur, investeringen en zakelijke processen zo min mogelijk worden verstoord.

“RFID biedt retailers hulp om hun bedrijf op heel veel manieren te verbeteren, maar het zetten van de eerste stap tot bijvoorbeeld een pilot-project kan een grote stap zijn”, zegt Bert-Jan van ‘t Zelfde, Manager Strategic Accounts Retail bij Tyco Integrated Fire & Security. “Door via het TrueVUE-platform kant-en-klare applicaties te bieden, kunnen retailers eenvoudig starten met een RFID-project en vanuit hier functionaliteiten toevoegen, zodat ze hun veranderende behoeften kunnen bijhouden. Bovendien kunnen ze nu ook eenvoudig profiteren van de mobiele functionaliteiten en ervoor zorgen dat cruciale winkelgegevens in real-time beschikbaar zijn op de winkelvloer zelf, zodat er een directe mogelijkheid tot actie is.”

Lees meer over Tyco TrueVUE 5.0 of download voor meer informatie het whitepaper.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht