Unieke virtuele helpdesk bij Scheer & Foppen

Sinds een aantal weken beschikt Scheer & Foppen over een unieke virtuele helpdesk in de winkel, een ICT hulp op locatie. Bij Scheer & Foppen in Tiel wordt al gretig gebruik gemaakt van deze nieuwste ontwikkeling op het gebied van computersupport.
Via een videoconferentie in de winkel hebben klanten en niet-klanten van Scheer en Foppen contact met een technische supportmedewerker. Met hun eigen computer voor zich worden ze via de videoconferentie-zuil direct geholpen door de technische expert. Communicatie gebeurt in HD kwaliteit beeld en geluid via de ingebouwde speaker en aanwezige richtmicrofoon.
Voor alle computerproblemen
Een computer helemaal startklaar maken of een viruspakket installeren? Een computer opschonen en weer sneller maken? Een office pakket installeren? Dierbare documenten kwijt? De technische expert helpt de consument met een gedegen advies. Wanneer nodig kan de computer aan de zuil aangesloten worden zodat de technische expert de computer direct kan overnemen en benodigde aanpassingen voor u uit handen kan nemen. Mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, dan wordt er samen met de consument gekeken naar de mogelijke alternatieven.
Nieuwe ontwikkelingen
Inmiddels alweer ruim een jaar geleden introduceerde Scheer & Foppen de iDesk, waarmee ze het ruime assortiment van de webwinkel Scheerenfoppen.nl naar de beperkte ruimte van de winkelvloer brachten. Dit jaar zet Scheer & Foppen met de virtuele helpdesk de volgende stap om voor te blijven op de concurrentie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.