Industry Wire

University of Twente toont een nieuw, scherp communicatieconcept

De University of Twente lanceert een nieuw communicatieconcept. Onder de noemer ‘University of’ geeft de universiteit uiting aan haar ambities. Het concept weerspiegelt het profiel,  het ondernemerschap en het internationale karakter van de University of Twente. Voorbeelden hiervan zijn: University of 800 booming start-ups, University of blue energy en University of data-driven ocean racing.

Tijdens de open dagen, begin november, werd het concept met succes voor het eerst ingezet: de “University of mindblowing open days’ werd drukbezocht. De komende tijd zullen steeds meer uitingen op corporate niveau zichtbaar worden, en ook ter promotie van University College Twente (ATLAS) en de gamma-opleidingen worden de campagnes momenteel voorbereid.

De University of Twente richt zich nadrukkelijk op de synergie tussen technologie en maatschappij. Juist de inzetbaarheid van innovatieve technologieën bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken bepaalt volgens de University of Twente de toegevoegde waarden van de wetenschap. De University of Twente is meer dan alleen een onderwijsinstituut. Het is een plek waar studenten worden opgeleid tot future proof global citizens, waarbij ze zich inhoudelijk én op persoonlijk vlak ontwikkelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht