Geplaatst door Nieuwbouwexpert.nl

Vandaag online: NieuwbouwExpert.nl: de slimste nieuwbouwetalage van Nederland

Op www.nieuwbouwexpert.nl is iedereen op zijn eigen manier expert. ProjectExperts (aanbieders van nieuwbouwhuizen), WoonExperts (geïnteresseerde particulieren) en HuisExperts (professionals die kopers helpen hun huis te perfectioneren) communiceren er direct en open met elkaar over de nieuwbouwprojecten die op de site staan.

Elke expert z’n voordeel
Voordeel voor de professionele partijen is dat zij via Nieuwbouwexpert.nl diepgaand inzicht krijgen in de kopersbehoeften voor hun project. Voor in nieuwbouw geïnteresseerde particulieren is het voordeel dat zij hier de projecten van hun keuze nauwkeurig kunnen volgen én zich kunnen verenigen met andere potentiële kopers om specifieke woonwensen te realiseren. Dit geldt zowel vóór, tijdens als ná oplevering van een nieuwbouwhuis.

Social media als extra communicatiekanaal
Nieuwbouwexpert.nl maakt op slimme wijze gebruik van moderne interactieve toepassingen als Hyves, LinkedIn, Twitter, YouTube en Facebook. Voor alle partijen in de vastgoedmarkt – professioneel én particulier – biedt dit onderscheidende communicatiemogelijkheden.

Benieuwd? Ga naar www.nieuwbouwexpert.nl en meld je aan als ProjectExpert, WoonExpert of HuisExpert.