Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Veel vraag naar contact centers in de Cloud

Terugkijkend op het derde kwartaal en de eerste negen maanden van 2012 rapporteert Interactive Intelligence, leverancier van innovatieve software en services voor contact centers, nog steeds een groei van de omzet en het aantal klanten. Duidelijk is ook dat er in de markt een grote behoefte is aan contact centerfaciliteiten via de cloud.

“Onze resultaten en omzet zijn nog steeds volgens plan”, zegt Don Brown, CEO van Interactive Intelligence. “Allereerst kiezen steeds meer van de grote, internationale bedrijven voor onze oplossing. Daarnaast sluit onze keuze voor het aanbieden van contact centerfaciliteit via de cloud zeer goed aan bij de behoefte in de markt. Het aantal nieuwe cloud based klanten was nog nooit zo hoog als in het afgelopen kwartaal en het groeit in veel hoger tempo dan de rest van de markt.“

Don Brown verwacht dat deze groei ook in het vierde kwartaal zal aanhouden en dat de cloud based verkopen meer dan 35% van het totaal aantal orders zal gaan uitmaken waar eerst werd gerekend op 30 tot 32%. In totaal is het doel nog steeds dit jaar een 20% groei in omzet.

Een belangrijk deel van de inkomsten wordt geïnvesteerd in de versterking van de organisatie, zowel op het gebied van verkoop en marketing als in productontwikkeling.

Het volledige financiële persbericht kunt u hier vinden: http://investors.inin.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=718079

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht