Geplaatst door Welkoop

Veilig online winkelen: Welkoop is nu altijd open

Ede, 4 april 2016 – Recent opende winkelketen Welkoop een volledig nieuwe webwinkel en de online verkoop stijgt iedere week. Na een testfase zijn nu vrijwel alle winkels aangesloten bij de webshop, welkoop.nl. Net als in de 152 Welkoopwinkels vinden consumenten er een breed assortiment op het gebied van tuin en dier én deskundig advies.

Webshop versterkt de winkels
Online biedt eenzelfde beleving als mensen in de winkel gewend zijn. “Welkoop staat bekend om professioneel advies door onze behulpzame medewerkers”, zegt Johan van de Werken, manager e-commerce bij Welkoop. “Dat zie je in de webwinkel terug. Aan de duidelijke en uitgebreide productinformatie koppelen we straks zo’n zeventig filmpjes waarin je bijvoorbeeld ziet hoe je gras moet verticuteren, of hoe je moet bemesten en snoeien. Een andere handige en veelgebruikte functie is dat je in de webwinkel meteen ziet of een product in een Welkoopwinkel op voorraad is.”

Welkoop webwinkel, altijd open
Klanten kunnen online winkelen in het hele assortiment, dat vaak nog uitgebreider is dan in de bestaande winkels. Klanten hebben de keuze tussen gratis ophalen in de winkel of thuis laten bezorgen – dat is gratis vanaf € 50,-, daaronder zijn de verzendkosten € 5,95. Bestellingen voor 18:00 uur geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Welkoop garandeert veilig online betalen met IDEAL of creditcard.

Over Welkoop
Met 152 winkels én een webwinkel, is Welkoop hét merk met verstand van tuin en dier. Een breed assortiment, deskundig advies en service die nét een stapje verder gaat, dat is waar het bedrijf goed in is. Het assortiment kent vijf hoofdgroepen die ook in de winkels duidelijk herkenbaar zijn: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel. In deze categorieën voert Welkoop producten van A-merken én van eigen labels. De huismerken staan garant voor een scherpe prijs en uitstekende kwaliteit. Welkoop heeft alles in huis wat mensen nodig hebben om te genieten van hun tuin en dier. Welkoop is verkozen tot beste winkelketen van 2015-2016 in de categorieën Tuin én Dierenspeciaalzaken.