Industry Wire

VGZ wint de Plantronics Telesales Team Trophy 2015

Tijdens het CustomerFirst Gala op 23 april in TivoliVredenburg Utrecht is VGZ uitgeroepen tot de winnaar van de Plantonics Telesales Team Trophy 2015.

Het goede doel voor de wedstrijd in 2015 is het Liliane Fonds.
Gedurende 2 weken in februari zijn in totaal zes contactcenters met elkaar de strijd aangegaan. De resultaten van de verschillende onderdelen uit de wedstrijd zijn beoordeeld door de Jury. De totaaluitslag geeft uiteindelijk één grote winnaar! En dat is dit jaar VGZ. Het gedeelde zilver is er voor Adequaat en NUON.

Gezamenlijk hebben de zes teams het bedrag van € 37.275,- binnengehaald. Plantronics, al 16 jaar de sponsor van deze mooie prijs, reikte de cheque wederom met grote trots uit.

Nieuw dit jaar
In 2015 lag anders dan voorgaande jaren de nadruk vooral op kwaliteit en klantbehoud en -loyaliteit. Iets dat medewerkers, van zowel de inhouse als facilitaire contactcenters die meedoen aan de wedstrijd, erg motiveert. Een deel van de te bellen bestanden was het werven van donaties. Een ander belangrijk onderdeel waren de zogenaamde Happy Calls of service calls. De kwaliteit van elk gesprek was erg belangrijk en werd door Mtel gemeten. Tot slot moest elke deelnemer een beknopt adviesrapport uitbrengen voor het goede doel.

Alle contactcenters die aan de Plantronics Telesales Team Trophy 2015 hebben deelgenomen zijn:

• VGZ
• Nuon
• AIM
• Adequaat
• ClikQ
• PH Telemarketing

Over het CustomerFirst Gala
De uitreiking van de Plantronics Telesales Team Trophy maakt deel uit van het CustomerFirst Gala waarin tevens De Nationale Contact Center Awards uitgereikt worden aan de bedrijven en instellingen die onderscheidende prestaties leveren op het gebied van klantcontact en customer experience. Zie voor meer informatie: www.ncca.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht